Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 18
Pokaż wszystkie komentarzeFotka salonu Free&Fun doskonale obrazuję zapaść. Biorąc pod uwagę jakość usług serwisowych (boże miej w opiece motocyklistów, którzy odważą się oddać w ich ręce swój sprzęt) we Free&Fun i ogromne prowizje od sprzedaży nowych motocykli (ceny sprzętów i akcesoriów jedne z najwyższych w Wawie).
OdpowiedzAldona ja wyczytałam w internecie ,że Free Fun upada i się zamyka. Także powiedz im Dziękujemy i Pa.
OdpowiedzGdybym miała wierzyć we wszystko, co się wypisuje, to bym już dawno siedziała na bezludnej wyspie. Śmiać mi się chce z takiego typu wypowiedzi. Widać - konkurencja nie śpi :D Chwyt typowy marketingowy. Na razie Free&Fun się nie zamyka i jak na razie nic na to nie wskazuje, żeby miał się zamykać. Może podasz chociaż jakąś argumentację, dlaczego miałby się zamykać??? Z rankingów wynika, że jeśli chodzi o sprzedaż w Polsce klasują się w czołówce a nie na szarym końcu... No, więc??? Jakieś argumenty na poparcie tego niby upadania? A ogólnie - to, gdzie się nie napisze o jakimkolwiek salonie, serwisie, sklepie, to zawsze znajdują się takie wypowiedzi czyli negatywne, działające na niekorzyść innych sklepów. Nie lepiej byłoby się wziąć za promocję swojego własnego "gniazdka" a nie oczerniać innych??? Nie rozumiem takiego podejścia, a może to i nawet lepiej. A ja tymczasem dopóki jednak Free&Fun istnieje - będę jednak korzystać z ich usług i porad. Każdy ma swoje zdanie i odczucia i niech tak pozostanie. Każdy wybierze to, co będzie chciał i korzystał z usług tych, których sobie wybiorą
OdpowiedzJa tam jestem zadowolona. Od samego początku mam doczynienia z firmą F&F. Kupiłam i motocykl, serwisuję tylko tam - u Pana Sławka, który moim zdaniem jest profesjonalistą i wie, co z czym się je. Daje dobre pomysły, porady, co zrobić by mieć frajdę z jazdy. Zawsze dostaję rabaty, nie spotkałam się, żeby ktoś był niemiły. Obsługa moim zdaniem w całym salonie bardzo sympatyczna i uśmiechnięta. Z mojej strony wielki pozytyw! Moi znajomi również są zadowoleni, nie słyszałam jakiegoś złego zdania. Czasami mam wrażenie, że na tych wszystkich forach wypowiada się głównie konkurencja, która chce kopać dołki pod kimś kto się rozwija. Żenada. Pzdr, Katy
OdpowiedzFre Fun mi się nie podoba. Ceny mają wysokie i więcej tam nie pojadę. Szkoda czasu. PS. Mają nie miłą obsługę. Zlewają na maxa.
OdpowiedzWysokie? Według obowiązujących cenników importerów. Ale zawsze można liczyć na upusty. Trzeba tylko zapytać. A kto niby był taki niemiły? Jestem z branży i mam do czynienia z ludźmi z Free&Fun i jakoś nie zauważyłam, żeby olewali klienta. Zawsze wszyscy mili i uśmiechnięci i nie siedzą tylko z nosem w ekranie komputera, co zdarza się niestety w większości salonów. Znam Mirka Podgórskiego, który jest fajnym gościem, najwięcej mam jednak styczności z działem akcesoriów, gdzie pracują naprawdę fantastyczni ludzie. Fakt, czasem może się też zdarzyć, że ktoś ma coś innego na głowie czy jest za mała obsada ludzi i nie można być obsłużonym "kompleksowo" i jak to się mówi, każdy z nas ma też czasem gorszy dzień, ale nie wydaje mi się, żeby można było to odczuwać jako olewczy stosunek do klienta. Każdy z nas jest tylko człowiekiem. Ja jeśli potrzebuję pomocy, a nie zostałam zauważona, to zwyczajnie podchodzę do sprzedawcy. Pozdrawiam i mam nadzieję, że każdy z nas jednak kiedyś trafi na miejsce, w którym będzie czuł się dobrze, gdzie będzie miła i sympatyczna obsługa i będą spełnione wszystkie oczekiwania. Agnieszka Yama
OdpowiedzZamarzyła mi się Aprilia, w Free&Fun nie chciało im sie nawet rozmawiać o cenie, która delikatnie mówiąc była sporo wygórowana. Straciłem troszkę czasu, zaryzykowałem i kupiłem ten sam model u (nie autoryzowanej) konkurencji u za prawie 10 tys mniej .. Pół roku później zimową porą panowie z Free zadzwonili i łaskawie obwieścili o promocji całe półtora tyś. a gdyby chcieli wcześniej porozmawiać o rozsądnej obniżce mieliby klienta..
OdpowiedzPrzy tej super marce nie zaryzykowałbym zakupu pojazdu bez gwarancji.
OdpowiedzTylko, co to znaczy "nieautoryzowana"??? Bo jeżeli szara strefa, to zapomnij o jakiejkolwiek gwarancji...
OdpowiedzAndy nie opowiadaj głupot. Jeżeli motocykl jest markowy, należycie użytkowany, odpowiednio serwisowany, zadbany to nie ma bata - tragedii z nim i kłopotów nie będzie.
OdpowiedzAle jak Ci się coś spier..., to nikt do tego nie przyłoży ręki ze względu na brak gwarancji autoryzowanego dealera i będziesz musiał sam z rękawa sypać mamoną za jakąkolwiek naprawę...
Odpowiedzzachciało mi się Aprilii, w Free&Fun nie chciało im sie nawet rozmawiać o cenie, która delikatnie mówiąc była sporo wygórowana. Straciłem troszkę czasu, zaryzykowałem i kupiłem ten sam model u (nie autoryzowanej) konkurencji u za prawie 10 tys mniej .. Pół roku później zimową porą panowie z Free zadzwonili i łaskawie obwieścili o promocji całe półtora tyś. a gdyby chcieli wcześniej porozmawiać o rozsądnej obniżce mieliby klienta..
OdpowiedzDo Free Fun jż nigdy nie pojadę . Skasowali mnie 2 razy więcej za wymianę opon. A przy okazji zapomnieli ich wyważyć. Kierownica latała jak głupia. Porażka.
Odpowiedzkatastrofą dla free&fun jest bardzo kiepska obsługa klienta podczas zakupu nowego pojazdu. Wypadało by trochę pomyśleć no i może zainwestować większe pieniążki w profesjonalnych handlowców. Z serwisu nawet nie korzystałem wiec nie wiem jakie mają stawki.
OdpowiedzPo tym jak panowie chcieli mnie skasowac na ponad 400 zl za papierek z wycena czesci do mojego motocykla, dzieki ktoremu moglbym w sadzie walczyc o odszkodowanie od zlodziei, stwierdzilem, ze moja noga NIGDY nie postanie w tym salonie. Jeszcze na odchodne uslyszalem, ze kazdy by chcial najlepiej wszystko za darmo. Tego dnia stracili nie tylko jednego klienta ale wszystkich jego znajomych. Tak trzymac !
OdpowiedzPodajcie mi w takim razie miejsce gdzie mozna spokojnie pojsc i spotkac profesjonalnych handlowcow i tani serwis autoryzowany...
OdpowiedzProszę bardzo: Naprawa Motocykli Różnych - serwis Yamahy i KTM - ja jestem bardzo zadowolony i z ceny części, miłej obsługi i serwisu, zresztą znajomi też
OdpowiedzPOLAND POSITIONA Tam mają super serwis motocykli !!! Polecam . A główny mechanik to gość z klasą.
Odpowiedz