Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 51
Pokaż wszystkie komentarze"Forumowicze doradzili, aby odpuściła wstępne napięcie sprężyn i opuściła cały motocykl na lagach do przodu." Ostatnio w niemieckim magazynie motocyklowym "motorradfahrer" był właśnie długi artykuł z przykładami, zdjęciami o zmianie pozycji za kierownicą - poprzez zmianę podnóżek, podwyższenie kierownicy poprzez użycie adapterów i właśnie między innymi był przykład obniżenia motocykla na lagach i tylnym amortyzatorze przy zastosowaniu specjalnego adaptera - przykład był na KTM-ie - też podjęli się zabójczego ryzyka wraz z producentem ów adapterów tylnej sprężyny? Co do reszty to w porządku opisane :) Bo nasz naród to generalnie narzeka, a jak ktoś ma lepsze od naszego to jeszcze bardziej narzekamy :P
OdpowiedzZawieszenie można obniżyć. Ale nie poprzez bezmyślne odpuszczanie sprężyn. Te muszą pracować tak, aby dla twojej masy był odpowiedni SAG. Można obniżyć / podwyższyć motocykl, ale odpowiednimi adapterami, które produkują firmy zawieszeniowe, wiedzące co robią. Zawsze jednak odejście od fabrycznej geometrii pogarsza prowadzenie.
Odpowiedzmiało być "podnóżków", a nie jakieś wieśniackie "podnóżek". Sorry za błąd, nie bluzgać...
Odpowiedz