Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeFajny projekt i ciekawy pomysł. Kto wie może za kilka lat, w celu obniżenia kosztów eksploatacji będzie montowana fabrycznie taka instalacja, bo często jest tak że tylko z powodu kosztów, ktoś nie może pozwolić sobie na jazdę motocyklem.
OdpowiedzTylko po co.... Po pierwsze, LPG dla globalnego rynku to nie obniżenie kosztów tylko ekologia, a że okazało się iż spaliny LPG nie są mniej szkodliwe od tych z etyliny to projekt można wsadzić do kosza. Po drugie, obniżenie kosztów i tego na czym opłaca się jeździć nie zależy od producenta, konstrukcji, innowacji czy "widzi mi się" Kowalskiego. Wystarczy podnieść akcyzę na LPG, obniżyć na etylinę i już cały biznes LPG można wysłać na bezrobocie. Nawet możecie skonstruować samochody na wodę, powietrze czy istną utopię perpetum mobile a rząd wpakuje Wam zaplombowane GPSy i będzie kasował 4,20zł za każdy przejechany kilometr (takie myto). Dla przykładu w USA cały czas dotowano projekty ekologiczne, były ulgi podatkowe dla posiadaczy aut hybrydowych i co się stało? Samochodów hybrydowych jest dużo i rząd połapał się, że spadły wpływy do budżetu a pieniądze na utrzymanie dróg są potrzebne (samochody hybrydowe palą mniej a jeśli podatek jest w paliwie to płacą mniej podatku) i wprowadza się oddzielny podatek drogowy dla posiadaczy samochodów hybrydowych... jak to mówią: "jak się nie obrócisz zawsze **** z tyłu..."
Odpowiedz