Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeFajnie że goście potrafią realizować swoje marzenia. Trzymam kciuki, żeby firma Horex przetrwała pierwsze dwa lata produkcji swoich wydumek. Niestety jest to klasa motocykli prestiżowych, niestety zbyt drogich w produkcji. Takie tuzy jak Yamaha i BMW mogą sobie na to pozwolić gdyż motocykle tej kategorii, mimo że nie przynoszą bezpośrednich zysków, są wabikiem dla klientów. Na tym rynku "dojną krową" są mniej radykalne motocykle uniwersalne średnich pojemości. A dużego producenta stać na dołożenie do produkcji prestiżowego modelu. Analogia z rynkiem samochodowym jest oczywista. Takie marki jak Bugatti, Lamborghini, Rolls-Royce od jakiegoś czasu każdy rok zamykają stratą. Porsche również poszedłby tą drogą gdyby nie wprowadził popularnych Cayenne czy Panamera.
OdpowiedzAle porsche przez cayenna i panamerę tracą prestiż:)
OdpowiedzJakby się samym prestiżem nażreć można było to byśmy ani Panamery, ani Cayenne'a nie uświadczyli
OdpowiedzAle Horex jest niemiecki. Chyba pomysliłeś z FGR?
OdpowiedzTyczy się to tak Horexa jak i FGR :)
Odpowiedz