tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Fabryczna wyścigówka KTMa dla Moto3
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

Fabryczna wyścigówka KTMa dla Moto3

Autor: Lovtza 2012.07.10, 12:04 Drukuj

KTM zachęcony świetnymi wynikami swoich motocykli w nowej klasie Moto3 postanowił przygotować wyścigówkę, którą będą mogłyby nabyć zespoły prywatne oraz która będzie podstawowym narzędziem walki w klasie the Red Bull Rookies MotoGP Cup.

Od prezentacji nowego silnika dla klasy Moto3 do pierwszego zwycięstwa Sandro Cortese w Estroil minęło zaledwie 7 miesięcy. W trakcie inauguracyjnego sezonu KTM zaopatrza swój zespół w kompletne motocykle oraz dostarcza silniki do zespołu korzystającego z podwozi Kalexa. W przyszłym sezonie KTM chce zaoferować zespołom fabryczną wyścigówkę  praktycznie nie różniącą się od obecnego modelu M32 Grand Prix (M32 oznacza Moto3 w sezonie 2012). Motocykl będzie miał specyfikację Moto3 i będzie przystosowany tylko do takich wyścigów. Poza serią FIM Moto3 rozgrywaną wspólnie z MotoGP w krajach europejskich i w USA funkcjonują już serie o bardzo podobnym regulaminie, gdzie nowa maszyna z pewnością znajdzie nabywców.

Dane techniczne KTM Moto3 250 GPR (Production Racer 2013):

Silnik: Jednocylindrowy, chłodzony cieczą / 4-suw / DOHC
Pojemność / Średnica x skok tłoka: 249,5 ccm / 81 x 48,5 mm
Moc: min. 37 kW at 13.000 rpm
Obroty maksymalne: max. 13.500 rpm
Zawieszenie przód: WP / DM 45 mm, RCMA3548
Zawieszenie tył: WP / adjust. length, hydraulic preload
Hamulec przód/tył: Brembo Radial caliper, 290 / 190 mm single disc
Koło przód / tył: OZ Forged Aluminum 2,5 x 17 / 3,5 x 17
Opony przód/tył: Dunlop 95/70-17 / 115/70-17
Układ wydechowy: Akrapovic Full Titanium System (max. 108 dB)
Rama: Rurowa, z regulowanym kątem główki ramy i punktem mocowania wahacza
Waga na sucho/pojemność baku:  ok. 83 kg / ok. 11 l

Geny:
- GP125 (geometria, ergonomia, aerodynamika, komponenty)
- MOTOGP-MOTOR (układ głowicy i układu zasilania)
- RC8 R SBK (elektronika, konstrukcja ramy, materiały, obróbka)
- MX (smarowanie, skrzynia biegów, sprzęgło, napęd zaworów)

Technologie:
- WP Suspension, WP Radiator & WP Rahmenbau
- KTM Technologies
- KISKA Industrial Design
- PANKL Racing Systems
- WETHJE Kunststofftechnik

Zamówienia przyjmowane będą od: 01.07.2012
Zamówienia przyjmowane będą do: 01.10.2012 na sezon 2013
Dostawa: Luty 2013
Cena: 45.000 EUR (bez VAT)
Kontakt: motorsport(at)ktm.com

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górę