Erik Buell Racing - drogowy 1190RS tu¿ za rogiem
Erik Buell Racing znowu droczy siê ze swoimi fanami. We wrze¶niu poprzedniego roku opublikowany zosta³ film zapowiadaj±cy now± wersjê superbika z logiem pegaza. Tak naprawdê nie by³o wiadomo nic, poza tym, ¿e model 1190 w wersji RS zostanie dopuszczony do ruchu na drogach publicznych, a bazuje na wy¶cigowej konstrukcji pod nazw± 1190RR.
Film mia³ byæ te¿ swoistym wybadaniem gruntu, czy 1190RS znajdzie odbiorców. Wszystko wskazuje na to, ¿e EBR jest zadowolony, poniewa¿ kilka dni temu opublikowa³ kolejny materia³ zapowiadaj±cy nowiutk± drogówkê. Tym razem jest to tylko zdjêcie, na którym mo¿emy zauwa¿yæ, ¿e Erik ma ca³kiem spore szafki ze ¶rubami i nakrêtkami. Gdyby przypatrzeæ siê bli¿ej, zza roku wygl±da EBR 1190RS i jest ju¿ coraz bli¿ej wyjazdu na drogi. Superbike na pewno posiada kierunkowskazy zintegrowane z lusterkami oraz dwie pionowo ustawione soczewki w lampie przedniej. Na pok³adzie znalaz³a siê te¿ cecha charakterystyczna dla tych amerykañskich motocykli, czyli ogromna, pojedyncza tarcza hamulcowa montowana nie do piasty, ale do obrêczy. Niecierpliwie czekamy na pierwsze zdjêcia w pe³nej okaza³o¶ci.
|
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarze1125 ma 146km:P i oko³o 210 z pe³nym bakiem ile moze miec 1190 ? zak³adajac 5% poprawe technicznych aspektów w silniku i sama zwiekszona pojemnosc mozna wnioskowac ze ko³o 160 km:P chyba ze to ...
Odpowiedzciekawe czy (i w jakim stopniu) bedzie konkurencyjny dla obecnych litrów... ale jakos nie wydaje mi siê, ani ¿eby pora¿a³ moc±, ani bajerami jak kontrola trakcji
OdpowiedzNie rozumiem po co robi sie tak potwornie mocne motocykle a nastepnie wyposaza w elektronike dbajaca o to, zeby nie zrobil sobie krzywdy niedzielny kierowca, ktory wogole nie powinien na takie monstrum wsiadac. Pan Erik Buell tez tego nie rozumie i moge sie zalozyc, ze nie bedzie zadnej elektroniki w jego Vce o pojemnosci 1,2 litra.
Odpowiedz