tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Enfield 500 T Bullet Trials model 2003 dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Enfield 500 T Bullet Trials model 2003 dane techniczne

Opinie użytkowników -

Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »

OCENA PODZESPOŁÓW

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Silnik -
Skrzynia biegów -
Układ jezdny -
Układ hamulcowy -
Elektronika -
Podatność na drobne usterki -
Podatność na poważne usterki -

WALORY UŻYTKOWE

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Komfort -
Ergonomia -
Ekonomiczność -
Koszty utrzymania -
Stosunek jakość/cena -
Zużycie paliwa (l/100 km) -

PRZYDATNOŚĆ

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Na ulicę -
Na miasto -
W teren -
Do turystyki -
Na tor -
Do lansu -
Do wygłupów -

Informacje ogólne

Model
Enfield 500 T Bullet Trials
Rok
2003
Kategoria
Klasyk

Silnik i przeniesienie napędu

Pojemność skokowa
499 ccm
Typ silnika
Jednocylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
22.00 KM (16.1 kW))
Maksymalny moment obrotowy
35.30 Nm (3.6 kgf-m or 26.0 ft.lbs)

Wymiary i wagi

Waga na sucho
168 kg
Wysokość siodła
775 mm
Rozstaw osi
1,370 mm

Prędkość i przyspieszenie

Stosunek mocy do masy
0.1310 HP/kg

Inne dane

Pojemność zbiornika paliwa
14.5 litry
Rezerwa paliwa
1.25 litry
Wersje kolorystyczne
Srebrny
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę