tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Elektryczny skuter Honda EM1 e: wjeżdża do Polski. Kompaktowy jednoślad do miasta
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Elektryczny skuter Honda EM1 e: wjeżdża do Polski. Kompaktowy jednoślad do miasta

Autor: Wojciech Grzesiak 2023.05.12, 11:50 Drukuj

Honda oficjalnie wprowadza do Polski swój pierwszy elektryczny jednoślad przeznaczony dla klientów w Europie. Jest nim skuter EM1 e:, którym można poruszać się mając prawo jazdy kat. AM, więc to przede wszystkim doskonała propozycja dla młodzieży szukającej szybkiego i niezawodnego środka transportu w mieście.

Honda ma ambitny plan, żeby do 2025 r. wprowadzić do globalnej oferty co najmniej 10 elektrycznych motocykli i skuterów. Pierwszą propozycją jest właśnie EM1 e:, który producent pozycjonuje jako jednoślad dla młodzieży szukającej alternatywnych i ekologicznych sposobów na przemieszczanie się po mieście. Dlatego Honda wcale nie kryje się z tym, że w pełni naładowany akumulator Honda Mobile Power Pack e: zapewnia zasięg do 41,3 km lub do 48 km w trybie ECON.

NAS Analytics TAG

Do ładowania służy ładowarka o mocy maksymalnej 270 W z jednofazowego gniazda elektrycznego o napięciu 100-240 V. Sama bateria waży 10 kg, więc można ją łatwo wyjąć i zabrać ze sobą do domu na ładowanie. Deklarowany czas potrzebny na naładowanie baterii od 0 do 100 proc. to ok. 6 godzin. Ładowanie od 25 do 75 proc. pojemności trwa ok. 160 minut. Według wewnętrznych testów żywotność baterii to 2,5 tys. ładowań.

Silnik umieszczono w tylnym kole i ma ciągłą moc 0,58 kW oraz 1,7 kW mocy chwilowej. W trybie ECON moc chwilowa wynosi 0,86 kW. Maksymalna prędkość wynosi 45 km/h. Honda podaje również, że EM1 e: może pokonać podjazdy o kącie 10° (17,6%) z kierowcą ważącym 75 kg.

Konstrukcja skutera to stalowa rama kołyskowa, widelec teleskopowy z przodu i dwa amortyzatory z tyłu. Za hamowanie są odpowiedzialne tarcza hamulcowa oraz bęben, które dodatkowo współpracują z systemem CBS. Siedzisko znajduje się na wysokości 740 mm, a wraz z akumulatorem skuter waży zaledwie 95 kg. Koła mają średnicę 12 cali z przodu i 10 cali z tyłu. Skuter ma cyfrowy wyświetlacz oraz gniazdo ładowania USB typ A. Pojemność schowka pod siedzeniem wynosi 3,3 l. Z tyłu zamontowano bagażnik i osobne podnóżki dla pasażera. Możliwości bagażowe można zwiększyć dokupując kufer o pojemności 35 l.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG

Jak myjesz motocykl?

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
NAS Analytics TAG
na górę