tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Elektryczny skuter Honda EM1 e: wje¿d¿a do Polski. Kompaktowy jedno¶lad do miasta
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Elektryczny skuter Honda EM1 e: wje¿d¿a do Polski. Kompaktowy jedno¶lad do miasta

Autor: Wojciech Grzesiak 2023.05.12, 11:50 Drukuj

Honda oficjalnie wprowadza do Polski swój pierwszy elektryczny jednoślad przeznaczony dla klientów w Europie. Jest nim skuter EM1 e:, którym można poruszać się mając prawo jazdy kat. AM, więc to przede wszystkim doskonała propozycja dla młodzieży szukającej szybkiego i niezawodnego środka transportu w mieście.

Honda ma ambitny plan, żeby do 2025 r. wprowadzić do globalnej oferty co najmniej 10 elektrycznych motocykli i skuterów. Pierwszą propozycją jest właśnie EM1 e:, który producent pozycjonuje jako jednoślad dla młodzieży szukającej alternatywnych i ekologicznych sposobów na przemieszczanie się po mieście. Dlatego Honda wcale nie kryje się z tym, że w pełni naładowany akumulator Honda Mobile Power Pack e: zapewnia zasięg do 41,3 km lub do 48 km w trybie ECON.

NAS Analytics TAG

Do ładowania służy ładowarka o mocy maksymalnej 270 W z jednofazowego gniazda elektrycznego o napięciu 100-240 V. Sama bateria waży 10 kg, więc można ją łatwo wyjąć i zabrać ze sobą do domu na ładowanie. Deklarowany czas potrzebny na naładowanie baterii od 0 do 100 proc. to ok. 6 godzin. Ładowanie od 25 do 75 proc. pojemności trwa ok. 160 minut. Według wewnętrznych testów żywotność baterii to 2,5 tys. ładowań.

Silnik umieszczono w tylnym kole i ma ciągłą moc 0,58 kW oraz 1,7 kW mocy chwilowej. W trybie ECON moc chwilowa wynosi 0,86 kW. Maksymalna prędkość wynosi 45 km/h. Honda podaje również, że EM1 e: może pokonać podjazdy o kącie 10° (17,6%) z kierowcą ważącym 75 kg.

Konstrukcja skutera to stalowa rama kołyskowa, widelec teleskopowy z przodu i dwa amortyzatory z tyłu. Za hamowanie są odpowiedzialne tarcza hamulcowa oraz bęben, które dodatkowo współpracują z systemem CBS. Siedzisko znajduje się na wysokości 740 mm, a wraz z akumulatorem skuter waży zaledwie 95 kg. Koła mają średnicę 12 cali z przodu i 10 cali z tyłu. Skuter ma cyfrowy wyświetlacz oraz gniazdo ładowania USB typ A. Pojemność schowka pod siedzeniem wynosi 3,3 l. Z tyłu zamontowano bagażnik i osobne podnóżki dla pasażera. Możliwości bagażowe można zwiększyć dokupując kufer o pojemności 35 l.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê