Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 31
Pokaż wszystkie komentarzeEgzamin praktyczny nie ma nic wspólnego z poruszaniem się na drodze !!! Slalom na maszynie typu XJ 600 dla osoby mającej 180-190 cm to katorga, slalom szybki z pomiarem prędkości !!! Kolejna parodia wyobraźni ustawodawców, podział na podkategorie to kolejno działania w stylu "napiszemy przepisy tak, aby producenci mieli ruch w salonach i słupki sprzedaży w górę" - kolejne lobby zaserwowało zastrzyk skorumpowanym ustawodawcą - bo nie chodzi tu na pewno o poprawę bezpieczeństwa, poprawę bezpieczeństwa należałoby rozpocząć od edukowania kierowców kat. B i innych, aby patrzeć w lusterka, a nie uczyć tępych metod w stylu ile obrotów kierownicą zrobić, aby pokonać łuk itp. Strach mnie ogarnia jak widuję Polaków na autostradach, to kolejny obowiązkowy element jaki powinien być wprowadzony. Poprawę bezpieczeństwa zaczyna się od podstaw, tak więc gdzie są drogi, które bezpieczne poruszanie się umożliwiają !!!!!
OdpowiedzBez przesady, to nie sa trudne manewry.
OdpowiedzSzanowny Panie, jazda po drogach o podwyższonej dopuszczalnej prędkości jest obowiązkowa na kursie od kilku sezonów. Co do wspomnianej przez Pana katorgi dla osób o wzroście 180-190 cm, dosiadających motocykla Yamaha XJ600, to chyba mowa o kobietach, cieszących się szczególnie długimi nogami, gdzie płeć piękna ma dłuższe nogi przy tym samym wzroście, w porównaniu do nas. Co do slalomu szybkiego z pomiarem prędkości, to wymusiło to wreszcie na instruktorach naukę jazdy, a nie klepania nieśmiertelnych ósemek, jak miało to miejsce w wielu ośrodkach przed zmianami. Slalom szybki nie jest bardzo trudnym manewrem, w formie jaka obowiązuje na egzaminie państwowym. Przeciętny kursant po opanowaniu dostatecznie podstaw techniki jazdy, potrzebuje jednej godziny by sprawnie zaliczać to zadanie. Co do lobbowania, to wbrew pozorom, koniunktura w branży motocyklowej pogorszyła się po wejściu w życie ostatnich zmian. Pozdrawiam. Kulik
Odpowiedznie każdy chłopak przy wzroście 190cm, musie mieć zaraz rozbudowane mięśnie, jest nas trochę o szczuplejszej/słabszej budowie i ciężar Gladiusa daje się we znaki, zwłaszcza w podbramkowych sytuacjach. Co do lobby, to ustawione przetargi pomogły paru dealerom odbić troszkę słupki sprzedaży i pozbyć się z placu trudno schodzącego towaru.
OdpowiedzGladius pomimo, ze jest w miarę lekkim moto i tak jest za ciężki na "szarpanie" się z nim. Wszystko co ma koło 200 będzie. Poproś swojego instruktora żeby ci pokazał jak się ratować gazem, zacieśnianiem linii, balansem ciała, itd. W sumie to sa podstawowe rzeczy
OdpowiedzW styczniu Suzuki sprzedawało w Bielsku i Częstochowie gladiusy zdławione , orurowane do nauki jazdy ....a przetargi rozstrzygnięto w marcu ..... ciekawe skąd wiedzieli jaki będzie wynik ? wystarczyło przeczytać warunki do przetargu np w word Katowice , tylko gladius spełniał wszystki e , do tego stopnia przegieli pałe że wykluczyli w przetargu 4 cylindrowe motocykle i po co tu bronić tych ustawek i loby panie autorze?
Odpowiedz