E.V.A. Track T-800CDI Diesel model 2009 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
Informacje ogólne
Model
E.V.A. Track T-800CDI Diesel
Rok
2009
Kategoria
Enduro / offroad
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
800 ccm
Typ silnika
Diesel
Moc maksymalna
53.64 KM (39.2 kW)) przy 3750 RPM
Maksymalny moment obrotowy
100.00 Nm (10.2 kgf-m or 73.8 ft.lbs) przy 1850 RPM
Stopień sprężania
18.0:1
Zasilanie
Wtrysk paliwa z doładowaniem
Liczba zaworów na cylinder
2
Rozruch
Elektryczny
Skrzynia biegów
Automatyczna
Wtórne przeniesienie napędu
Shaft drive (cardan)
Sprzęgło
Odśrodkowe
Wymiary i wagi
Waga na sucho
225 kg
Wysokość siodła
780 mm
Dostępna wysokość siedzenia
900 mm
Długość całkowita
2,450 mm
Szerokość całkowita
900 mm
Rozstaw osi
1,610 mm
Podwozie
Typ ramy
Spawana z rur chromowo molibdenowych
Zawieszenie przód
Widelec upside-down
Skok zawieszenia przedniego
210 mm
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią
cym
Skok zawieszenia tylnego
210 mm
Hamulec przedni
Dwutarczowy z ABS
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
310 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy z ABS
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
265 mm
Prędkość i przyspieszenie
0-100 km/h
4.250 sek.
Stosunek mocy do masy
0.2384 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
22.5 litry
Zużycie paliwa na 100km
3.50 litry
Wersje kolorystyczne
Czarny, Srebrny (aluminum)
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze