Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeDzięki tym wszystkim elektro-wspomagaczom Aprilia RSV4 czy BMW S1000RR to nowy entry-level dla przeciętnego Kowalskiego;-) I tak, uważam, że fajnie jest wziąć nową Aprilię i na torze wykorzystać cały system APRC w 100% i wydusić z motocykla nieziemskie czasy, ale.... nie fajniej było by to zrobić po staremu? Mając kontrolę trakcji, wheelie-control i quickshiftera w prawym nadgarstku, sprzęgło antyhoppingowe w lewej dłoni, C-ABS w palcach prawej dłoni i prawej stopie? Wyniki może wtedy są gorsze, ale ile więcej frajdy z jazdy!!!!!
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza