Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeDwa przyciski migaczy sa o niebo lepsze niz jeden zintegrowany, sprobuj wlaczyc badz wylaczyc migacz z wcisnietym sprzeglem na pojedynczym przycisku... powodzenia
OdpowiedzTo jak masz problem z takimi drobiazgami to może jeździj lepiej hulajnogą (chociaż tam cholera też zdarza się hamulec i trzeba to obsłuzyć....)
Odpowiedzmam problem bo najpierw mialem dwa przyciski a w nowej wersji mojego motocykla jest jeden i jest do ****, bo dwa przyciski sa po prostu lepszym rozwiazaniem, nie mowililbym gdybym nie mial. ale co ty mozesz o tym wiedziec, posiadales kiedys motocykl z dwoma przyciskami migaczy i powiedzmy zrobiles nim 30tys km tak jak ja swoim? widzisz ja z tej pespektywy moge to smailo porownac i cos o tym powiedzic niz sie wymadrzac na forum. Przysicki w BMW sa bardzo duze i jest naprawde bardzo latwo wlaczyc migacz bez szukania tego malego wypierdka jakim jest jeden przycis poza tym kasowanie jest po prawej stonie i mozesz smialo miec wcisniete sprzego i kasowac w tym czase co niestety nie jest prosta rzecza w przypadku pojedynczego rozwiazania. A pisze o tym dlatego bo Boczo wspomnial to w artykule. Ale co tam trzeba sie przyczepic do kogos i napisac cos durnego tylko chyba po to zeby zaistniec na tym forum.
Odpowiedzno co za problem gienek? nie rozumiem twojego śmiesznego argumentu. masz problemy z synchronizacją?
Odpowiedzno nie wogole nie ma problemu a skad no chyba ze masz palce po 30cm i sie urodziles w poblizu czarnobyla...
Odpowiedzbredzisz synku, nie ogarniasz. może jednak zostań na poziomie fana moto, a za kierownicę się nie pchaj
Odpowiedzzrob sobie kolego powiedzy 10tys km na motocyklu z dwoma przyciskami migaczy i wtedy dopiero porozmawiamyi zobaczysz co to znaczy latwe kasowanie migaczy ze wcisnietym sprzeglem pokonujac np w tym czasie zakret. moze i skasujesz pojedynczy w zalaznosci od motocykla bo moze masz przycisk baaaardzo blisko manetki ale i tak sie nagimastykujesz kciukiem. Ok moze faktycznie nie jest to wielki problem bo to tylko migacz itd itp ale te male rzeczy robia roznice ktora nazywa sie egronomia co czyni jazde przyjemniejsza natomiast wiedza to tylko ci co posiadaja/posiadali takie rozwiazanie. pozdrawiam.
Odpowiedzszanowny motofanie, to ty zaczales bijatyke w temacie co lepsze - i dalej ja kontynuujesz, a ja przeciez ani slowem nie argumentowalem za tym czy innym. powiedzialem tylko, ze nie widze problemu w operowaniu tradycyjnym przelacznikiem kierunkow przy wcisnietym sprzegle. i nie upieram sie ze pojedynczy, ze podwojny, ze z lewej, ze obu stron - masz sporo racji, rozlozenie przelacznikow na prawo i lewo ma swoje uzasadnienie, pewnie sie to sprawdza i tego nie neguje. jednak jak wyzej mowilem - nie tego sie czepialem. pozdrawiam rowniez. nie-mutant z czarnobyla :)
Odpowiedz