Dunlop Sportmax SportSmart
2011.01.31 Informacja prasowa
Wyobra¼ sobie, ¿e dostajesz szansê zaprojektowania w³asnych opon sportowych. Czym by siê one charakteryzowa³y? Profesjonaln± przyczepno¶ci±? Przewidywalnym zachowaniem na mokrej nawierzchni? Trwa³o¶ci± na poziomie opon turystycznych? A gdyby tak po³±czyæ wszystkie te cechy w jednym produkcie? To w³a¶nie uda³o siê ekspertom z Dunlopa w przypadku, dynamicznego modelu SportSmart. Technologia Multi-Tread zapewnia trwa³o¶æ i pewno¶æ prowadzenia na mokrych i suchych nawierzchniach, a wyj±tkowy system NTEC pozwala dostosowaæ ci¶nienie w oponach SportSmart tak, aby mo¿liwe by³o uzyskanie jak najwy¿szych osi±gów. U¿ytkownicy motocykli supersport i hypersport, turystyczne, drogowe, torowe: opony o osi±gach klasy torowej spe³ni± wymagania ka¿dego motocyklisty
Konstrukcja NTEC zapewnia mechaniczn± kontrolê przyczepno¶ci opony przy niskim ci¶nieniu napompowania, stosowanym podczas wy¶cigów amatorskich. Konstrukcja przedniej i tylnej opony, wywodz±ca siê z technologii stosowanej w odnosz±cych sukcesy na torze oponach D211 GP, technologia Multi-tread zastosowana w przedniej i tylnej oponie ma zapewniæ jej wysok± przyczepno¶æ i du¿y przebieg. Dostêpne s± one w standardowych rozmiarach.
W niezale¿nym te¶cie przeprowadzonym przez niemieck± organizacjê certyfikuj±c± – Dekra, opony Dunlop SportSmart (w rozmiarach 120/70ZR17 i 190/50ZR17) osi±gnê³y przebieg wiêkszy o 20% w porównaniu z Michelin Power Pure, 30% ni¿ Pirelli Diablo Rosso i o 40% lepszy przebieg ni¿ Bridgestone Battlax BT-016. Test odby³ siê w styczniu 2010, na motocyklu Suzuki GSX-R 1000 (2009).
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze