Dunlop Sportmax SportSmart
2011.01.31 Informacja prasowa
Wyobraź sobie, że dostajesz szansę zaprojektowania własnych opon sportowych. Czym by się one charakteryzowały? Profesjonalną przyczepnością? Przewidywalnym zachowaniem na mokrej nawierzchni? Trwałością na poziomie opon turystycznych? A gdyby tak połączyć wszystkie te cechy w jednym produkcie? To właśnie udało się ekspertom z Dunlopa w przypadku, dynamicznego modelu SportSmart. Technologia Multi-Tread zapewnia trwałość i pewność prowadzenia na mokrych i suchych nawierzchniach, a wyjątkowy system NTEC pozwala dostosować ciśnienie w oponach SportSmart tak, aby możliwe było uzyskanie jak najwyższych osiągów. Użytkownicy motocykli supersport i hypersport, turystyczne, drogowe, torowe: opony o osiągach klasy torowej spełnią wymagania każdego motocyklisty
Konstrukcja NTEC zapewnia mechaniczną kontrolę przyczepności opony przy niskim ciśnieniu napompowania, stosowanym podczas wyścigów amatorskich. Konstrukcja przedniej i tylnej opony, wywodząca się z technologii stosowanej w odnoszących sukcesy na torze oponach D211 GP, technologia Multi-tread zastosowana w przedniej i tylnej oponie ma zapewnić jej wysoką przyczepność i duży przebieg. Dostępne są one w standardowych rozmiarach.
W niezależnym teście przeprowadzonym przez niemiecką organizację certyfikującą – Dekra, opony Dunlop SportSmart (w rozmiarach 120/70ZR17 i 190/50ZR17) osiągnęły przebieg większy o 20% w porównaniu z Michelin Power Pure, 30% niż Pirelli Diablo Rosso i o 40% lepszy przebieg niż Bridgestone Battlax BT-016. Test odbył się w styczniu 2010, na motocyklu Suzuki GSX-R 1000 (2009).
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze