Dunlop GP Racer D211 - wyścigowa opona wyjeżdża na ulice
Dunlop GP Racer D211 to model wzorowany na oponie wyścigowej, która cieszy się dużą popularnością na każdym poziomie sportów motocyklowych.
Dunlop GP Racer D211 to model wzorowany na D211 GP - oponie wyścigowej Dunlopa, która cieszy się dużą popularnością wśród zawodników startujących na każdym poziomie sportów motocyklowych.
D211 GP używana była z powodzeniem w WMMP, gdzie tacy zawodnicy jak Kenny Foray, Paweł Szkopek, czy Daniel Bukowski uzyskiwali na niej najwyższe pozycje. Teraz D211 GP dostępna będzie również dla każdego, kto chciałby używać jej drogowego wariantu na co dzień, a nie tylko na torze.
Opona GP Racer D211 w sprzedaży pojawi się z bieżnikiem lub typu slick oraz w trzech wersjach mieszanki: miękka (S) - opracowana do otrzymania najlepszych osiągów na dystansie powyżej 20-25 okrążeń; średnia (M) - skład zoptymalizowany dla 35-40 okrążeń; twarda (E) - na 65-70 okrążeń.
Rozmiary oraz wersje, w jakich opona będzie sprzedawana, to:
120/70 ZR 17 - Miękka, średnia, twarda
160/60 ZR 17 - Twarda
180/55 ZR 17 - Miękka, średnia, twarda
190/55 ZR 17 - Miękka, średnia, twarda
200/55 ZR 17 - Miękka, średnia, twarda
Dokładna data wprowadzenia nowego modelu do sprzedaży nie jest jeszcze znana, a więcej informacji na jego temat znaleźć można na stronach www.dunlop.pl, www.dunlop-tires.com oraz www.dunlopmotorcycle.eu.
|
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeDo redakcji. Wszyscy piszą jak to D211 GP Racer jest super oponą. Ale czy ktokolwiek wreszcie wyjaśni dokładnie jaka jest różnica pomiędzy D211 GP Racer a oponą D211 GP. Poza tym że D211 GP ...
OdpowiedzWitam, jakich innych opon jeszcze używaleś? Obecnie pomykam na BT016 i myśle and jej nastepczynią, a konkretnie d211. Używałeś może BT016, bo nie wiem czy odczuje dużą różnicę przy złożeniach i przyczepności, oraz czy warto zostawić BT...
OdpowiedzPorównaj dane techniczne i opisy na www dunlopa. Chodzi o inny zakres temperatur i ciśnień, w którym opona optymalnie pracuje. To z kolei wymusza użycie koców grzewczych i wyklucza uzycie na ulicy ;)
OdpowiedzA możesz mi konkretnie wskazać gdzie to jest napisane bo ja przeszukałem internet i nic takiego nie znalazłem. Co do D211GP używam jej nie tylko na torze ale również na ulicy i nigdy nie miałem z nią żadnego problemu typu słabe nagrzewanie się poza jazdą torową.
OdpowiedzI bardzo, bardzo dobrze. Miałem przyjemność kupić potorówkę d211 na przód, rewelacja, trzymała jak zaczarowana, mięciutka guma, po przejechaniu po kamyczkach przyklejały się do gumy. Przy ostrym ...
Odpowiedz