Ducati SportClassic GT1000 Touring model 2009 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
Informacje ogólne
Model
Ducati SportClassic GT1000 Touring
Rok
2009
Kategoria
Klasyk
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
992 ccm
Typ silnika
V2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
90.78 KM (66.3 kW)) przy 8000 RPM
Maksymalny moment obrotowy
91.25 Nm (9.3 kgf-m or 67.3 ft.lbs) przy 9300 RPM
Stopień sprężania
10.0:1
Średnica cylindra x skok tłoka
94.0 x 71.5 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
Liczba zaworów na cylinder
2
Układ rozrządu
Desmodroniczny
Rozruch
Elektryczny
System chłodzenia
Powietrze
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Sprzęgło
Mokre
Wymiary i wagi
Rozstaw osi
1,425 mm
Podwozie
Typ ramy
Spawana z rur stalowych
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
320 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
245 mm
Układ wydechowy
Stalowy
Inne dane
Wersje kolorystyczne
Czarny
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze