Ducati Multistrada 1100 model 2008 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Ducati Multistrada 1100
Rok
2008
Kategoria
Sport
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
1078 ccm
Typ silnika
V2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
93.87 KM (68.5 kW)) przy 7750 RPM
Maksymalny moment obrotowy
102.90 Nm (10.5 kgf-m or 75.9 ft.lbs) przy 10500 RPM
Stopień sprężania
10.5:1
Średnica cylindra x skok tłoka
98.0 x 71.5 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
Układ rozrządu
Desmodroniczny
Rozruch
Elektryczny
System chłodzenia
Powietrze
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Sprzęgło
Mokre
Wymiary i wagi
Waga na sucho
196 kg
Wysokość siodła
850 mm
Rozstaw osi
1,462 mm
Podwozie
Typ ramy
Spawana z rur stalowych
Kąt główki ramy
24.0°
Zawieszenie przód
Widelec upside-down
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią
cym
Skok zawieszenia tylnego
130 mm
Opona przednia
120/70-ZR17
Opona tylna
180/55-ZR17
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
320 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
245 mm
Układ wydechowy
Stalowy
Prędkość i przyspieszenie
Stosunek mocy do masy
0.4789 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 litry
Wersje kolorystyczne
Czerwony - Czerwony - Czarny
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze