Ducati Monster 1000 S i.e. model 2004 dane techniczne
Opinie użytkowników 1
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Ducati Monster 1000 S i.e.
Rok
2004
Kategoria
Naked bike
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
992 ccm
Typ silnika
V2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
84.00 KM (61.3 kW)) przy 8000 RPM
Maksymalny moment obrotowy
84.00 Nm (8.6 kgf-m or 62.0 ft.lbs) przy 6000 RPM
Stopień sprężania
10.0:1
Średnica cylindra x skok tłoka
94.0 x 71.5 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
Liczba zaworów na cylinder
2
Układ rozrządu
Desmodroniczny
System chłodzenia
Powietrze
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Wymiary i wagi
Waga motocykla gotowego do jazdy
189.0 kg (416.7 pounds)
Wysokość siodła
800 mm
Wysokość całkowita
1,222 mm
Długość całkowita
2,105 mm
Rozstaw osi
1,440 mm
Podwozie
Typ ramy
Spawana z rur stalowych
Kąt główki ramy
24.0°
Zawieszenie przód
Widelec upside-down
Skok zawieszenia przedniego
130 mm
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią
cym
Skok zawieszenia tylnego
148 mm
Opona przednia
120/60-ZR17
Opona tylna
180/55-ZR17
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
320 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
245 mm
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
15.0 litry
Rezerwa paliwa
3.5 litry
Wersje kolorystyczne
Metaliczny szary with czerwony wheels on metallic szary
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze