Ducati Hypermotard 1100 model 2008 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Ducati Hypermotard 1100
Rok
2008
Kategoria
Supermoto
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
1078 ccm
Typ silnika
V2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
90.00 KM (65.7 kW)) przy 7750 RPM
Maksymalny moment obrotowy
103.05 Nm (10.5 kgf-m or 76.0 ft.lbs) przy 10500 RPM
Stopień sprężania
10.5:1
Średnica cylindra x skok tłoka
98.0 x 71.5 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
Liczba zaworów na cylinder
2
Układ rozrządu
Desmodroniczny
Rozruch
Elektryczny
System chłodzenia
Powietrze
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Sprzęgło
Suche wielotarczowe
Wymiary i wagi
Waga na sucho
179 kg
Wysokość siodła
845 mm
Rozstaw osi
1,455 mm
Podwozie
Typ ramy
Spawana z rur stalowych
Kąt główki ramy
24.0°
Zawieszenie przód
Widelec upside-down
Skok zawieszenia przedniego
165 mm
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony
Skok zawieszenia tylnego
141 mm
Opona przednia
120/70-ZR17
Opona tylna
180/55-ZR17
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
305 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
245 mm
Układ wydechowy
Z katalizatorem
Prędkość i przyspieszenie
Stosunek mocy do masy
0.5028 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
12.4 litry
Rezerwa paliwa
3.0 litry
Wersje kolorystyczne
Czerwony - Czerwony - Czarny
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze