tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Ducati GP13 - garść danych technicznych
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Ducati GP13 - garść danych technicznych

Autor: Lovtza 2013.01.23, 15:03 2 Drukuj

Ujawnianie pełnych danych technicznych motocykla Grand Prix rzecz jasna nie wchodzi w rachubę, dlatego Ducati prezentując swoją najnowszą wyścigówkę celowo zaokrągla niektóre dane, lub po prostu unika konkretów.  Umowna jest chociażby pojemość skokowa 1000cc (w rzeczywistości jest nieco niższa), moc maksymalna, teoretycznie wyższa o 5KM w zestawieniu z poprzednim modelem GP12 (która może wahać się zależnie od ustawień jednostki napędowej), a także osiągi.

Coś jednak wiadomo na pewno. Na przykład to, że inżynierowie Ducati zastosowali skrzynię biegów DST (Ducati Seamless Transmission), która jest włoską odpowiedzią na rozwiązanie Hondy wprowadzone do użytku w 2011. Dzięki rozwiązaniu HRC motocykle Hondy były w stanie urwać ułamki sekund w czasie przyspieszania, kierowcy mogli też przebijać biegi w maksymalnym złożeniu.

Reklama

POZNAJ NOWY SALON HONDA WYSZOMIRSKI »
NAS Analytics TAG

Jeśli chodzi o model 2013 Ducati wykorzysta zawieszenie Öhlinsa, które ma dysponować nowym systemem tłumienia. Motocykl na obecny sezon ma być także o trzy kilogramy cięższy od limitu narzucone przez Dornę na poziomie 157kg.

Silnik: Chłodzony cieczą, V4 90 stopni, czterosuwowy, rozrząd DOHC desmodromiczny, cztery zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 1,000cc
Moc maksymalna: Ponad 235KM
Prędkość maksymalna: Ponad 330 km/h
Przeniesienie napęd: Ducati Seamless Transmission (DST), łańcuch napędowy
Zasilanie: Wtrysk elektroniczny Magneti Marelli, system napędu przepustnic EVO 2 TCF (Throttle Control & Feedback)
Paliwo: Shell Racing V-Power
Olej: Shell Advance Ultra 4
Zapłon: Magneti Marelli
Układ wydechowy: Termignoni
Końcowe przeniesienie napędu: Łańcuch D.I.D
Rama: Aluminiowa, spawana
Zawieszenie: Odwrócony widelec Öhlins 48mm z przodu, centralny amortyzator Öhlins z pełną regulacją z tyłu
Ogumienie: Bridgestone 16.5" przód i tył
Hamulce:Dwie tarcze węglowe Brembo320mm z czterotłoczkowymi zaciskami, z tyłu pojedyncza tarcza z dwutłoczkowym zaciskiem.
Masa własna: 160 kg

Ducati Desmosedici GP13 motocykl Dovizioso
Motocykl Haydena Ducati Desmosedici GP13
NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG

Czy planujesz w tym roku zmianę motocykla?

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
NAS Analytics TAG
na górę