Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeDrogi Autorze pozwól , że podam trochę konkretniejszych informacji. Pierwsze , zespół RCH od 2015 roku będzie podobnie jak Yoshi Suzuki fabrycznym teamem, wszystko za sprawą porozumienie Rickiego Carmichaela z Suzuki. Zespół ma ponoć nosić nazwę RCH Factory Suzuki Team. Będą dwa teamy fabryczne. Po drugie z kasą się zgadzam Ktm proponował mu mnóstwo pieniędzy ale RCH przebiło ich ofertą i motocyklem. Na Vitalmx bodajże Guyb pisał że Ken testował 2016 i nie leżał mu nowy Ktm. Po trzecie podobno był konflikt na linii Ktm a ojciec Roczena pisało na MotocrossAction. A wiadomo , że trenerem w europie Roczena był jego ojciec i to on mu załatwił kontrakt z Suzuki praktycznie od samego dzieciństwa. Od siebie dodam , że fajnie będzie widzieć go z powrotem na żółtym motocyklu. Bardzo mocne 2 teamy wystawia suzuki w klasie 450. Yoshimura Suzuki Factory w składzie: James Stewart o ile dopuszczą go do Supercrossu po aferze zeszłorocznej, natomiast numer 4 ponownie będzie na motocyklu suzuki , a to za sprawą przejścia Blaka Baggetta. RCH Factory Team w składzie : Ken Roczne i Broc Tickle. Ps. bym zapomniał i trzeba zaznaczyć , że Bambam Justin Barcia przeszedł do Yamahy ale będzie jazda . brappppp
OdpowiedzHej! Przede wszystkim - nawet nie wiesz, jak mnie cieszy, że ktoś też tak się mocno interesuje supercrossem i motocrossem w Stanach. Jak to mówią, szacun! Druga sprawa - mimo, że w notce prasowej nazwa teamu widniała jako RCH Factory Suzuki, to była to informacja od RCH, jakby nie patrzeć prywatnego teamu. Czekam na oficjalne info Suzuki, sam przyznasz, że dwa fabryczne zespoły to sytuacja dość nietypowa. W temacie ojca Kena i informacji, które podałeś, to oczywiście masz rację. Nie chcę jednak wprowadzać za dużo tak specjalistycznych faktów do artykułów i newsów z racji tego, że Ścigacz jest medium ogólnomotocyklowym i nie chcę wprowadzać niepotrzebnego zamętu. Ale 100% się zgadzam. I ostatecznie: strasznie bawi mnie sytuacja, że Chupacabra będzie jeździł z 4-ką nie w zespole RCH :). Pomyśl o takim zestawieniu: Roczen (z 4ką!) i Stewart w Yoshimurze! P.S. Boję się, że JGR Yamaha zabije talent Barci, ale to tylko moje subiektywne odczucia. Dużo gazu i sprzęgło od razu, pozdrawiam!
OdpowiedzDzięki. Można śmiało powiedzieć , że jestem fanatykiem sportów offroadowych , nieważne czy enduro, motocross , supercross , nieważne gdzie Europa, Ameryka, Chile , Peru staram się pozyskiwać informację i być w temacie na bieżąco. O Barcie możesz być spokojny jak sam się wypowiadał potrzebował zmian. Można powiedzieć , że w Ameryce i Europie szykuje się prawdziwe "zbrojenie" jeśli chodzi o teamy fabryczne. Szykuje się prawdziwa wojna między Japońcami a Ktm. W Mxgp Ktm pozyskał 3 kierowce Searla dołaczył do De Dyckera i Toniego. Suzuki wystawia na tym polu też 3 fabrycznych zawodników: Dessale, Strijbos, Goldenhoff. Kawasaki ściągnęło Villopoto ze stanów. 2015 W Europie i za wielką wodą to będzie sezon jakiego nie było. Mam cichą nadzieję że hegemonia Ktma zostanie przerwana. Ale jak to mówią nie wygra najlepszy. Serdecznie Pozdrawiam
Odpowiedz