Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 21
Pokaż wszystkie komentarzeDroga Redakcjo! W szanujących się gazetach, niestety zwłaszcza obcojęzycznych, zawsze pod testem jest opisana sylwetka testera. W zależności od tego, czy testował amator z już 2-letnim stażem, czy były zawodnik MX, wielokrotny Mistrz Świata, rozumny czytelnik patrzy na test inaczej. Tu nie wiemy nic o testerze, nawet po przeczytaniu składu Redakcji, oprócz tego, ze jest Naczelnym Ścigacz.pl. Ponadto w opisie technicznym motocykla opisuje się zwyczajowo żródło - np. dane producenta, pomiary własne etc. Wtedy wiemy, że 106kg to "ciężar reklamowy" podawany przez producenta, zwykle ok 115 kg po zwazeniu przez niezależnych dziennikarzy... Uprzejmie proszę o poprawienie tych niedociągnięć w bardzo dobrym portalu Ścigacz. Pozdrawiam.
Odpowiedzbrawo; doswiadczenie, wzrost i waga kierownika - pod kazdym testem !!!
OdpowiedzW czasie jazdy liczy się waga odczuwalna a nie to co pokauje skala.
Odpowiedz