Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeDosyć słabe i lakoniczne porównanie. Brakuje wielu istotnych informacji, które potencjalnego zainteresowanego mogłyby zachęcić do zakupu kasku. Brak informacji od autorki (suche dane skopiowane ze strony producenta ) o wykonaniu microlocka ze stali i jego działaniu, o działaniu mechanizmu blendy. Autorka nie odniosła się do EPS w części z blendą jest takiej samej grubości jak w pozostałych miejscach kasku. Brak subiektywnej opinii w kwestiach, które mogą różnić kask od innych produktów tego samego segmentu, lub innego segmentu tej samej marki czyni porównanie kompletnie bezużytecznym. Dodajmy błędy merytoryczne w postaci "zeszłorocznego" qwesta. Jeśli chodzi natomiast o uplasowanie go między innymi kaskami też chyba nie wymaga to wielkiego trudu dedukcyjnego. Jest to kask sportowo turystyczny dla osób ceniących wygodę użytkowania i wyposażenie, bez pociągu do jazdy na profesjonalnych torach ( brak DD).
OdpowiedzSam jestes "spotowo-turystyczny". Jak nie ma DD to w żadnym razie słowo sport paść nie może specjalisto.
OdpowiedzZapewne jakbym napisał motor, a nie motocykl dodał byś kolejną mądralińską uwagę. Napisałem, że kask nie jest do użytku na profesjonalnym torze. Pewnie nie zdajesz sobie sprawy, że na torach kartingowych w kaskach bez DD można bez problemu jeździć i nikt tego nie kontroluje. Czy jest to sport ? Może i nie. Może to tylko rekreacja, ale sposób jazdy jest zbliżony do sportowego. Podobnie jak maszyny których właściciele są odbiorcami kasku - sportowe/turystyczne bądź sportowo-turystyczne. Ale pewnie i tak nie zrozumiesz :)
OdpowiedzNo pewnie, że niez rozumiem. A w Mistrostwach Polski Motocykli Zabytkowych mozna jeździć nawet w orzechu. A wesołym miasteczku na kartach możesz jeźdić w chińskim badziewiu wogóle bez zapięcia. Ale to już nie jest sport, tylko rekraacja :) Tu nie chodzi o kontrolę tylko 100 % bezpieczeństwa, którego inne zapięcie pozda DD nie daje. Ale jakbyś napisał motor zamiast motocykla to akurat bym zrozumiał, bo sam często mówię motor, a gości poprawiających: mówi się motocykl, uważam za lekko oszołomionych. Sam kiedyś też tak poprawiałem, ale ze 20 lat temu mi przeszło. I tak samo za oszołominych uważam gości którzy tu na forum znęceją sie nad skąd inąd nienajgorzej napisanym materiałem, dorabiając "teorię do brudnych gaci" o niefachowości tekstu. Ale przynajmniej nie odnoszę tego personalnie do Ciebie, jak Ty czynisz to w stosunku do mnie sugerując niezrozumienie.
OdpowiedzOk, zgadzam się co do bezpieczeństwa jakie daje DD. Pisząc o przeznaczeniu kasku i używając słowa sport nie stosuję myślowego skrótu do zawodowych wyścigów. Tak samo jak CBR 1000RR to motocykl sportowy. W takiej mieści się kategorii. Ale nie wystartujesz motocyklem sportowym z salonu w żadnych wyścigach motocyklowych bez szeregu modyfikacji. Co nie zmienia faktu, że motocykl jest w kategorii sportowych. Służy do jazdy z często wysokimi prędkościami zarówno na wprost jak i w zakrętach. To określa pochodzenie wyrazu "sportu" w nazewnictwie produktów przeznaczonych do codziennego użytkowania. Inny przykład:" kombinezon skórzany sportowy 2 częściowy" - > zgrzyt bo w profesjonalnych wyścigach nie dopuszczą Cię w takim do jazdy (popraw mnie jeśli się mylę, bo nie weryfikowałem tego). A jednak nazywa się tak, bo ma sportowy krój i właściwości.
OdpowiedzSprzedawcom Shoei już dziękujemy ;)
Odpowiedz