Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeDokładnie, czytałem tekst "15-litrowy bak powrócił na tradycyjne miejsce nad silnikiem. Dzięki temu uzyskano obniżenie środka ciężkości" i sobie myślę, że ktoś komuś chce zrobić wodę z mózgu. Te rozwiązanie na pewno nie obniża środką ciężkości
OdpowiedzObniżenie srodka ciezkosci poprzez umieszczenie go wyzej...hahaha. Autor tego tekstu z pewnoscia wie o czym pisze...
OdpowiedzJa akurat tydzień temu odebrałem ten motocykl. Postęp względem F800 jest ogromny, poczynając od silnika na prowadzeniu kończąc. Czy F800 nadawał się lepiej w teren ? Nie sądzę, miałem ten motocykl długo ale w teren zabieram G650x. Przesunięcie zbiornika paliwa na górę choć samego mnie śmieszy bo przy F800 pisali to samo pod siedzeniem, to sam z własnych odczuć widzę, że to lepsze posunięcie, Bag wyżej ale Ty z ciężkim tyłkiem ciut niżej, a to już obniżenie środka ciężkości.
Odpowiedz