Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeDokładnie. Przecież to nie musi być "albo A, albo B" - niech sobie będą jakieś sensacje czy aktualności, ale żeby na 10 opublikowanych treści, choćby 2-3 miały charakter merytoryczny - nawet za cenę mniejszej ilości lajków. A jeśli już linkować filmy na Youtube, to niekoniecznie jak się niszczy motocykl, ale np. jak ktoś dzieli się doświadczeniem przy naprawie danego motocykla, montażu akcesoriów albo omawia technikę jazdy (zakręty, uślizgi) itp. Jest sporo takich fachowych materiałów i je też warto promować. "Pieniądz gorszy wypiera z rynku pieniądz lepszy", tym bardziej więc warto trzymać poziom. Jest wiele takich firm, gdzie są działy rentowne i nierentowne, ale choć te nierentowne (np. działy badań i rozwoju) potęgują tylko koszty, to są istotne dla całości funkcjonowania przedsiębiorstwa. Warto mieć to na uwadze.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza