Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeDobrze wiem jak działa silnik elektryczny, tylko głupotę napisałem. W końcu nie ma głupich pytań są głupie odpowiedzi. Sprzęgło w silniku elektrycznym a mechanicznych to inne pojęcia. Ciekawe tylko jaki sinik wykorzystają , skoro zasilają z baterii , to na pewno na prąd stały , jaki rodzaj regulacji prędkości obrotowej zastosują ? Tuning silnika poprzez zmianę rezystancji czy napięcia wirnika czy może zmianę strumienia ;P
OdpowiedzPierd*lisz farmazony, że aż oczy szczypią...w pojazdach elektrycznych najczęściej stosuje się zaawansowane tzw. trójfazowe silniki prądu stałego, elektroniczny sterownik musi zapewnić odpowiednią komutacje tych tzw. faz, do rozruchu i regulacji prędkości obrtowej. Do tych silników nie podłącza się tak po prostu napiecia. To co Ty mówisz to regulacja prędkości obrotowej a nie żaden tuning silnika głąbie, i to silników raczej przemyslowych. Nie popisuj sie następnym razem, że coś wiesz, bo Ci nie wychodzi. Odstresowałem sie. Dziękuję.
OdpowiedzJezus Maria, to są właśnie polscy fachowcy! Jeszcze nikt tym nie jeździł a już rozkmina jakby tutaj sprzęt tuningować... ;)
Odpowiedz