Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeDobry dzik się zapowiada... Już widzę te PowerCommander'y z opcją "H2 to H2R mode" ;)
OdpowiedzJakby coś takiego było ( plus różne inne graty, aby "przerobić" sobie H2 na H2R ) to ten motocykl szedłby jak ciepłe bułeczki.
OdpowiedzTak , tak , już widzę te rozchwytywane w Polsce ciepłe bułeczki po 120 lub 220tys zł. Zaroi się od tego jak od Dukatów w wersji po ok.250 tyś zł. Eh, pomarzyć....
OdpowiedzMoc beda blokowac elektronicznie... Na prosty rozum jest to najbardziej oplacalne... Nie wierze, ze beda chcieli inwestowac w dwie linie produkcyjne. Nooo moze w rce bedzie wydech glosny bez homologacji
Odpowiedz