Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeDobra. A ja mam takie pytanie: 675R kosztuje +/- 55tys zl, czy nie lepij jest kupic nowego gsxr'a750 za 45tys i za 10tys kupic extra (zawieche od ohlinsa + heble od brembo)?!
OdpowiedzAle Suzuki wcale nie będzie lepsze - jest cięższe i mniej poręczniejsze. A to ogromny minus Daytona ma fenomenalny silnik gdzie praktycznie mamy liniowe oddawanie mocy tego nie ma żaden Japoniec. Czyli mamy lepsze wyjście z zakrętu. Druga sprawa Daytona ma lepsze zawieszenie i lepsze wyważenie. Dlatego wg mnie nie warto. A do tego tak jak wspominaną Suzuki to bardzo stara konstrukcja praktycznie nie zmieniana w jakimś dużym zakresie - w Triumph jest zupełnie inaczej
OdpowiedzTo zupełnie inna bajka. Nikt nie powie tobie "że lepiej". Nie można porównywać takich sprzętów obiektywnie. Abstachując, że dayto mieści się w 600tkach a r4 750 już do litrów.
OdpowiedzE tam do litrow :) to jest klasa ''800'' (ducati 848,gixxer750 i MV Agusta F3 800) xD
Odpowiedz