Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeDo redakcji. Wszyscy piszą jak to D211 GP Racer jest super oponą. Ale czy ktokolwiek wreszcie wyjaśni dokładnie jaka jest różnica pomiędzy D211 GP Racer a oponą D211 GP. Poza tym że D211 GP jest oponą stricte wyścigową (torową). Ja jeżdżę właśnie na D211 GP po ulicy i torze. Jest to naprawdę rewelacyjna opona. Chciałbym się dowiedzieć czym się różni model drogowy. Technologie takie jak Multi-Tread (MT), NTEC, JBL oraz nylonowe opasania i aramidowy pas bieżnika są wspólne w obu oponach. Zatem czym w końcu się one różnią? Chciałbym to wiedzieć jako lojalny użytkownik D211. Pozdrawiam.
OdpowiedzWitam, jakich innych opon jeszcze używaleś? Obecnie pomykam na BT016 i myśle and jej nastepczynią, a konkretnie d211. Używałeś może BT016, bo nie wiem czy odczuje dużą różnicę przy złożeniach i przyczepności, oraz czy warto zostawić BT...
OdpowiedzPorównaj dane techniczne i opisy na www dunlopa. Chodzi o inny zakres temperatur i ciśnień, w którym opona optymalnie pracuje. To z kolei wymusza użycie koców grzewczych i wyklucza uzycie na ulicy ;)
OdpowiedzA możesz mi konkretnie wskazać gdzie to jest napisane bo ja przeszukałem internet i nic takiego nie znalazłem. Co do D211GP używam jej nie tylko na torze ale również na ulicy i nigdy nie miałem z nią żadnego problemu typu słabe nagrzewanie się poza jazdą torową.
Odpowiedz