Dnepr MT 10 (with sidecar) model 1985 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
- Dnepr MT 10 (with sidecar) model 1984 - dane techniczne
- Dnepr MT 10 (with sidecar) model 1983 - dane techniczne
- Dnepr MT 10 (with sidecar) model 1982 - dane techniczne
- Dnepr MT 10 (with sidecar) model 1981 - dane techniczne
- Dnepr MT 10 (with sidecar) model 1980 - dane techniczne
- Dnepr MT 10 (with sidecar) model 1979 - dane techniczne
- Dnepr MT 10 (with sidecar) model 1978 - dane techniczne
- Dnepr MT 10 (with sidecar) model 1977 - dane techniczne
- Dnepr MT 10 (with sidecar) model 1975 - dane techniczne
Informacje ogólne
Model
Dnepr MT 10 (with sidecar)
Rok
1985
Kategoria
Custom / cruiser
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
650 ccm
Typ silnika
Bokser dwucylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
36.00 KM (26.3 kW)) przy 5900 RPM
Stopień sprężania
7.5:1
Średnica cylindra x skok tłoka
78.0 x 68.0 mm
Liczba zaworów na cylinder
2
Układ rozrządu
OHV
System chłodzenia
Powietrze
Skrzynia biegów
4 biegowa z biegiem wstecznym
Wtórne przeniesienie napędu
Shaft drive (cardan)
Wymiary i wagi
Waga motocykla gotowego do jazdy
365.0 kg (804.7 pounds)
Podwozie
Opona przednia
3.75-19
Opona tylna
3.75-19
Hamulec przedni
Bębnowy
Hamulec tylni
Bębnowy
Prędkość i przyspieszenie
Prędkość maksymalna
110.0 km/h (68.4 mph)
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
19.0 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze