Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeDlaczego w obecnych czasach nie można wprowadzić do sprzedaży motocykla klasycznego sensu stricto, który nie byłby "bigiem" jak "bigi" wielkiej czwórki? (XJR-a i inni)? Motocykla z podwójnym nisko zawieszonym wydechem, z duszą ilością chromowanych elementów, z solniczkami, z okrągłą klasyczną lampą z przodu, z normalnie osadzonym zadupkiem a nie takim przypominającym tanią namiastkę ścigacza? Czemu projektanci prześcigają się w coraz to bardziej udziwnionych, ufoidalnych dizajnach nakedów, zamiast postawić po prostu na sprawdzone, klasyczne, niepretensjonalne piękno? Powiedzcie, jaki sprzęt ma kupić ktoś kto chce kupić NOWY prawdziwie klasyczny goły motocykl (niebędący oldtimerem i chopperem), o przeciętnych osiągach?
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza