Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeDlaczego nikt nie pisze prawdy o BMW s1000rr w tym motocyklu po 6tyś padają rozrządy po około 8-10tyś puszczają panewki wywala wał i korbowody rozwalają silnik. Widziałem osobiście takie 2 silniki z przebiegiem 7800km, następny rozerwało przy 10300km a 3-mu koledze ostatnio padły przekaźniki. BMW pozbyłem się przy przebiegu 10800 bo znów rozrząd hałasował i wróciłem do Suzuki. Kończąc nie kupie już nigdy niemieckiego szajsu . !!!
OdpowiedzKolego nie ma szans żebyś usłyszał cokolwiek złego o niemieckiej motoryzacji u nas w kraju. Czy to auta czy motocykle , propaganda i marketing nie dadzą Ci szans. Testy, porównania itp zawsze wygrywają niemieckie sprzęty. Po prostu nie sugeruj się zajebistością tych maszyn. Miej swoje zdanie. Germański oprawca nie śpi... Pzdr
OdpowiedzDaj jakiś link do tych informacji. Nie bronie beemki, tylko w necie znalazlem tyle samo informacji o awariach R1, ZX10R, Fireblade i Gixxera ze nie wiem ile jest prawdy w tym co piszesz.
Odpowiedztak to prawda jest mocene ale silniki padają jak muchy użwka kosztuje 12tyś w salonie podobno 30tyś
OdpowiedzCo więcej, po za bankructwem, można też zaliczyć ostrą glebę. A taki jest zachwalany a tu masz. Nazistowska propaganda wiecznie żywa...
Odpowiedz