Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 27
Pokaż wszystkie komentarzeDla mnie optymalnie na dzień dzisiejszy 140 kg full bak 15l , koła 17 p100 t 150 , skoki po 15 optymalnie zestrojone miedzy sportem i komfortem pod moja wage, kat głwoki ramy około 27 ,grubosc goleni 50 mm,idealna ergonomia wygodne siodło jednoosobowy z tyłu zad.pek wydech pod zad.pkiem ,1 gar 700 ccm 60 kucy w zakresie 5-7.5 tys ,licznk jak w yzf125r z mozliwoscia kalibrowania predkosciomierza jak w licznkach universalnych sciagajacy dane zprzednego kola nigdy z tylnego ,dopracowana aerodynamika ( moto w stylu wstreetfighter -naked )z niezaduza przednia czasza ostra zakonczona jak dziób orła ( bo tak mi sie podoba) ,na wtrysku ,hamulce niedozagrzania w warunkach drogowych , przebiegi miedzyserwisowe 24 tys km to dla mnie optymalne moto na dzien dzisiejszy .
Odpowiedzpredkosc na okregu 46 m jak w sportach 60 km/h przy mniejszym ugieciu w stawach kolanowaych ze wzgledu na wiekszy przeswit i odległosc siodła do podnózków .
Odpowiedzaaaaa i regulacja mocy suwakiem na manetce w zakresie od 0 KM do pełnej mocy
Odpowiedz