Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeDla mnie motocykl powinien być funkcjonalny i przystosowany do sensownego celu (sport, podróże, dojazdy do pracy). Budowanie customów ma, dla mnie oczywiście, bezsensowny cel: lans. To jak noszenie brody, rurek albo srajfona, żeby się "odróżniać od tłumu". Uważam, że prawdziwy facet nie powinien się lansować w taki sposób. Bo jest wtedy jak baba z customową torebunią.
OdpowiedzCzy jest coś złego, w kupowaniu motocykla pod swoją stylóweczkę / żeby się z nim w pewien utożsamiać? Ludzie mają swoje style, bo się dobrze w nich czują, takich siebie widzą, a nie, żeby się komuś podobać. Sceptyk, taki jak Pan powie ,, Ale po co? Jaka w tym funkcjonalność? " Ano żadna, ale jeśli się żyje bez uczuć, to się bez uczuć również umiera. Pozdro od młodego pokolenia smartfonowców ;P
OdpowiedzAle w customach wcale nie o to chodziło!!! Custom jest budowany pod właściciela, nie po to, żeby się podobać innym. Kierowca buduje go pod siebie - chce pasek zamiast łańcucha albo amory Ohlinsa, a nikt takich nie produkuje, więc składa własny. Kiedyś custom coś znaczył, dziś jest synonimem lansu.
Odpowiedzlansują to się mistrzowie prostej na swoich gsxrach ze sportowymi wydechami
OdpowiedzLOL, dla mnie mistrzowie prostej to taka sama kategoria motocyklistów, jak brodaci i wytatuowani właściciele customów. Tylko ich grupa docelowa do zaimponowania jest inna.
OdpowiedzNie oceniaj wszystkich swoją szufladką. Niektórzy nie potrzebują lansu, za to lubią przygodę jaką jest budowanie własnego, niepowtarzalnego motocykla. Nie dla każdego funkcjonalizm jest priorytetem. Myśląc w ten sposób to passat tdi jest bardziej "powinien być", wszystko robi lepiej od motocykla a to czego nie robi jest już dla ciebie lansem i srajfoem.
OdpowiedzMieszasz pojęcia. Co Passat robi lepiej od motocykla? Przyspiesza? Przeciska się przez korki? Daje większą przyjemność z jazdy? Zajmuje mniej miejsca na parkingu? Każdy przedmiot powstaje w określonym celu. Moim zdaniem jeśli celem jest tylko ładnie wyglądać, to jest to śmieszny cel. To sztuka dla sztuki, a tym są właśnie dla mnie customy. Z tego samego powodu nie zrobię sobie dziary i tuneli w uszach.
OdpowiedzMam 18 lat, od dawna marze już o zbudowania swojego customa, i nie dlatego zeby wyróżnić się, bo mi to zwisa i powiewa co o mnie powiedzą, chce tego bo mi się to podoba, customuje się pod siebie a nie pod innych, bo ja mam tym jeździć. Pozdrawiam
Odpowiedz