Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 18
Pokaż wszystkie komentarzeDla mnie motocykl bez ABSu juz nie wchodzi w gre. Piach na drodze, deszcz czy hamowanie w zakrecie. Bez tego systemu w ekstremalnej sytuacji nawet doswiadczony kierowca nie opanuje maszyny.
Odpowiedzsugeruje doszkolic technike jazdy a nie zwalac na nowinki. naucz sie gosciu ogarniac piach w zakrecie, to ze woda na drodze wiec trzeba zwolnic i jechac bardziej zachowawczo, w ekstremalnej sytuacji modl sie zeby Twoj garnek ochronil Ci czache jesli popelnisz blad, bo jesli odkrecasz jak malpa hamujesz jak malpa i nie przewidujesz nie powinienes jezdzic
OdpowiedzTy ~gosc , piszesz o jakiej technice ogarniania piachu na zakręcie, na który trafiasz robiąc go w głębokim złożeniu ? Może o technice "bezpiecznej" gleby ? ABS czy nie ABS i tak jesteś wtedy na tym piachu w głębokiej du...e !
OdpowiedzGratuluję jazdy w nieznanym zakręcie na głębokim złożeniu
OdpowiedzJeżeli dobrze kojarzę to poziom złożenia wynika z dwóch czynników kąta zakrętu i prędkości najazdu. Czyli zgodnie z tym co napisałeś są zakręty przez które przepychasz maszynę:-) to zmień forum na kulturystyczne!
Odpowiedz