Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 18
Pokaż wszystkie komentarzeDla mnie artykuł, w którym ktoś przyrównuje pojemność 650 do 1900 czy ścigacza świadczy o braku profesjonalizmu oraz obiektywizmu. To są "AUTORZE" różne segmenty. Może drogi pismaku czas zmienić portal na KOMAR.PL (nie ubliżając komarkowi). Jeżeli opisujesz na ścigacz.pl cruisera to podejdź do tego profesjonalnie. Inną kwestią jest, że jeżeli masz jakiekolwiek wykształcenie dziennikarskie to drżę o wizerunek polskich mediów za kilka lat ...
OdpowiedzProblem w tym, drogi rozgoryczony czytelniku, że tam wyraźnie jest napisane wyłącznie o faktach na temat Warriora i 1900. Nie ma słowa o bezpośrednim związku tych dwóch motocykli z dynamiką Drag Stara 650. Jeździłem znaczną większością cruiserów jakie weszły do produkcji i trwam w mojej tezie, że Drag 650 niczym szczególnym się nie odznacza. Co chciałeś przeczytać? Wyniki testów z tunelu aerodynamicznego? Czy z obiektywnego stwierdzenia "Drag Star 650 jest zupełnie ok na tle swoich konkurentów, dysponuje podobnymi osiągami, podobną ceną i podobną masą" na prawdę jesteś w stanie wyciągnąć coś użytecznego? Oprócz tego, "pismaku"? Serio? Aż tak zalazłem Ci za skórę?:)
Odpowiedznie wiem skąd tyle jadu w braci motocyklowej ??? My Polacy przypier..... się do wszystkiego. Artykuł lux. Moja kobieta pomyka na takim drag starku, a ja dumnie na Valkyrii obok :)
Odpowiedz