Derbi GPR 125 na 2009
Rasowy sportowiec w mniejszej wersji
Motocykle klasy 125 staj± siê coraz bardziej popularne. W przysz³ym roku zobaczymy kolejnego przedstawiciela tego segmentu, czyli Derbi GPR 125 4T. Ten ma³y sportowiec na 2009 otrzyma³ ciekaw± i bardzo agresywn± stylistykê, nowe zawieszenie oraz silnik.
Przednie zawieszenie to 40 mm widelec typu USD, rekordzista w tej klasie. Z ty³u znajduje siê asymetryczny wahacz. Producent twierdzi, ¿e te rozwi±zania pochodz± prosto z motocykli wy¶cigowych.
GPR jest napêdzany jednocylindrowym, czterozaworowym, czterosuwowym silnikiem. Jednostka produkuje 15 KM. Motocykl wyposa¿ono w 13 litrowy zbiornik paliwa. Derbi pali oko³o 4,2 litra benzyny na 100 km, tak wiêc od tankowania do kolejnej wizyty na stacji powinien przejechaæ mniej wiêcej 300 km. Oczywi¶cie maszyna spe³nia normê EURO III. GPR dosta³ równie¿ pojedyncz± 300 mm tarczê hamulcow± z radialnymi czterot³oczkowymi zaciskami z przodu oraz 218 mm tarczê z pojedynczym zaciskiem z ty³u.
Derbi wygl±da jak mniejsza wersja naprawdê sportowej maszyny. Jest agresywny i niew±tpliwie mo¿e siê podobaæ. Styli¶ci zadbali tak¿e o szczegó³y. GPR zamiast normalnych wska¼ników i zegarów ma wy¶wietlacz LCD oraz halogenowe ¶wiat³a. Ca³o¶ci dope³nia bia³o - czarne malowanie i czerwone detale.
|
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzeja mam gpr 50 w wersji nude, i powiem szczerze ze lata zw³asza po ostrej zabawie z cylinderem gaznikiem wa³em itd itp. daje rade, seryjne 125 co maja 15 km wysiadaj±
OdpowiedzJezdzi³em na takim samym tylko w dwu suwie i 50 pojemno¶ci. Osobi¶cie nie uznaje 4t do takich ma³ych pojemno¶ci
OdpowiedzOsobi¶cie uwa¿am ¿e, w klasie 125 nie chodzi o nie wiadomo jakie osi±gi, ale o sprawne przemieszczanie siê po mie¶cie, niewielkie spalanie i wygl±d pozoruj±cy du¿± pojemno¶æ. Nie czarujmy siê taka ...
OdpowiedzCzy to koniec epoki? Znana z doskona³ych konstrukcji motocykli wy¶cigowych, pracuj±ca od zawsze z silnikami dwusuwowymi, maj±ca ¶wietne wyniki w sporcie wyczynowym firma Derbi bierze siê za ...
OdpowiedzKolego, 15 KM ma tylko dlatego, ¿e taka jest ustawa. Wychodz±cy pojazd z homologacj± na 125 ccm musi mieæ 15 KM inaczej jest to nielegalne i nie mogli by tego sprzedaæ u dilerów w ca³ej Europie. ...
OdpowiedzKOLEGO MYSL CZASEM GLOWA A NIE ****, TO JEST 4T WIEC PO TYM CALYM ODBLOKOWANIU BEDZIE MIAL I TAK MNIEJ NIZ 20KONI.
Odpowiedzdok³adnie 15 KM z 4T to standardowa moc i nie ma co siê tutaj czarowaæ ¿e po odblokowaniu bêdzie mia³ wiêcej koni . Je¶li komu¶ zale¿y na osi±gach 125 to proponuje NSR RS TZR lub Mito - s± to motory z silnikami 2T i moc± wahaj±c± siê od 28 do nawet 46 koni ale niestety nie mogê one by¶ sklasyfikowane jako motor na kategoriê A1 ;/
Odpowiedzco z tym spalaniem w stosunku do mocy? on tym paliwem pluje w kolektor wydechowy? gratuluje tworcom tej jednostki, pietnascie koni mozna na upartego wyciagnac z 50ccm
Odpowiedz