Derbi DH 2.0 - romans motocykla z rowerem
Na targach motocyklowych w Barcelonie firma Derbi pokazała model studyjny o oznaczeniu DH 2.0
Ten koncepcyjny model to na wpół motocykl i rower górski. Dysponuje on czterosuwowym silnikiem o pojemności 100cm3 i mocy 8 KM. Taka moc powinna zapewnić tej hybrydzie moto-rowerowej niezłą dynamikę, gdyż jego masa nie przekracza 40kg.
DH 2.0 zbudowany jest na aluminiowej ramie o konstrukcji znanej z rowerów, do której podwieszony jest jednocylindrowy silnik. Również zawieszenie przypomina rozwiązania stosowane w rowerach. Właściwie DH zabierze cię wszędzie tam gdzie normalnie mógłbyś pojechać rowerem górskim z jednym wyjątkiem, że nie musisz pedałować.
Firma Derbi poważnie rozważa produkcję w/w modelu, jednak nie podaje na razie żadnych konkretnych dat. Chyba zgodzicie się ze mną, że słowo motorower przy DH 2.0 nabiera zupełnie nowego znaczenia.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeNa rowerach jerzdze nie od dziś i patrząc na komponenty na jakich złorzony jest DH cena npp. przekroczy 10 000zł... ALE WARTO!!!
OdpowiedzNowe znaczenie motoroweru w tym artykule nie dot. pojemności, lecz połączenia konstrukcji roweru, z silnikiem motocyklowym.
OdpowiedzCzy ma ktoś jakieś informacje na temat produkcji tego pojazdu ??
Odpowiedzkupił bym go nawet dzisiaj ....Jeżeli ktoś ma jakieś info niech dopisuje tutaj ....dzieki
OdpowiedzTyle że motorower to >50 ccm :) A DH posiada silnik 100ccm!
Odpowiedz>50 ccm to też 100ccm ;) zapraszamy do ponownej wizyty w gimnazjum :)
Odpowiedz