Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 18
Pokaż wszystkie komentarzeDarek FC, mam pytanie. Przez ostatnie, hmmm, 6-7 lat GS byl nie tylko najlepiej sprzedajaca sie Beemka, ale najlepiej sprzedajacym sie turystyucznym enduro. Dlaczego?
OdpowiedzBo na wagony kupują to tysiące niemieckich, szwajacarskich i austriackich nudnych pierników i emerytów w wieku 40-75 lat, żeby sie tym dostojnie toczyc po Alpach i marzyć, że sie jest "globtroterem". Ognia i emocji w tym sprzęcie nie ma.Jezeli ktoś ma choć odrobine testosteronu to kupi ktm-a 990.
OdpowiedzPodaj źródło tych informacji. Moim zdaniem dlatego, że konkurencja przysnęła. Trend się odwraca dlatego teraz taka panika w BMW i zmasowany atak medialny. Gdyby Honda zechciała wypuścić następcę Africa Twin to pewnie było by jeszcze ciekawiej. W Polsce GSa kupują ludzie z kasą - nie oszukujmy się - mało który z nich zjedzie kiedykolwiek z asfaltu. Nie mówię, że to zły motocykl ale na Syberię bym się nim nie wybrał... Jest to masowy produkt dla aktualnie dobrze rozpoznanego "targetu" to i dobrze się sprzedaje. Zawsze w takim przypadku używam sloganu: "Jedzmy g***o - miliardy much nie mogą się mylić".
OdpowiedzBo tak jak napisał autor kupują je ludzie z kasą, którzy często nie mają zamiaru zwiedzac na nim świata a tylko powiedzieć kumplom jaki mają fajny pojazd i może pojeździć po mieście. BMW ma przede wszystkim zaje...y marketing który wykreował je na produkt premium, którego posiadanie poprawia humor i budzi respekt gawiedzi nie mającej o temacie pojęcia. Żeby była jasność szanuje produkty tej marki za ich innowacyjność i dopracowanie szczegółów, tylko jakoś nie jestem w stanie się nimi ekscytowac bardziej niż np. Hondą czy Yamahą, które może mają mniejszy wypas, ale mnie dowiozą do celu i nawet pozwolą wrócić. Uważam, że w gruncie rzeczy po to się kupuje moto żeby na nim jeździć, a jak ono częstp nie chce jeździć to trochę słabo.
OdpowiedzAle pier*****. Ponawiam pytanie, dlaczego wszyscy je kupują skoro nikt nigdy nimi nie wraca z podróży?
Odpowiedzfstszonsajonce
Odpowiedz