Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeDalej \"ni HA\" nie rozumiem przeznaczenia tego motocykla w stajni BMW. Tak samo jak MT Tracera z stajni Yamahy... uwielbiam wlasnie ten segement sport-turysty & enduro-turystyk. Ale... co to kwa jest? Boczo oświeć mnie proszę. Po co Bawarczycy robia cos takiego? Przeciez maja mocna pozycje w endurakach(G650GS), turystycznych-endurakach(R1200GS), nakedach( s1000r) czy małych i srednich turystach(f800gt, r1200rt), nie wspominajac o duzych \"krowkach\" czy mocnych nakedach/sportach. Jeszcze jak dowalili do pieca powrot R1200RS to w ogole nie kumam tego tworu... po co? Bo tak? Przeciez to nie ma zamyslu. Ani to nie zjedzie w teren tak jak inne f800gt(czy r1200rs), ani to nie zwinie asfaltu tak jak s1000r(czy RR), ani to nie bedzie wygodne jak RT czy pewnie nowy RS(chyba!). Po co takie cos do wszystkiego i do... ? Tylko po to zeby pokazać makaroniazom ze umiemy? Tylko ze oni nie maja takich rarytasow jak GS czy seria RT. Mamy jakis nowy tred sport-turysto-enduro ktore nie jest w pelni w zadnych znaczeniu? Bo ani to sport, ani turysta ani enduro? Bo az sie boje co bedzie nastepne - takie bydlaki jak pokazali zieloni? Niby SS z 300konikami o wadze minimalnie 238KG(tyle wazy h2, podejrzewam ze h2r podobnie)? Co to znowu wyscig mocy i popisowy ze \"umiemy\"? Bez patrzenia na uzytecznosc takich tworow oraz ich rozwoj? Bo nie ukrywajmy kto wezmie i np. na speed dayach bedzie szalal 238kg kawa? NO tak kto bogatemu zabroni ale ile % motocyklistow to CI bogaci co maja kilka motocykli \"bo tak\"? o.O
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza