DUCATISTORE Warszawa oficjalnie otwarty
DUCATISTORE Warszawa oficjalnie zainaugurował swoją działalność
W ostatnim dniu lutego bieżącego roku swoją działalność oficjalnie zainaugurował DUCATISTORE Warszawa. Wydarzenie to było szczególne i warte odnotowania z wielu względów.
Przede wszystkim jest to pierwszy salon Ducati w Polsce dedykowany tylko i wyłącznie tej marce. Dariusz Kowalczuk i Michał Kuczyński, twórcy DUCATISTORE, kierowani pasją do maszyn budowanych w bolońskiej fabryce uznali, że nie będą chodzili na żadne kompromisy, koncentrując całą swoją uwagę na marce DUCATI. Kolejnym godnym odnotowania punktem jest sam charakter nowego salonu. Bardzo gustownie urządzone wnętrze w swym eleganckim minimalizmie bardziej przypomina ekskluzywny butik, niż typowy zapchany wieszakami i plakatami salon motocyklowy. Dzięki temu tuż po otwarciu drzwi goście natychmiast wiedzą, że są w miejscu wyjątkowym, podkreślającym prestiż oferowanych tutaj motocykli.
Uroczystość otwarcia DUCATISTORE była szczególna także dzięki wyjątkowym ludziom, którzy w niej uczestniczyli. Gwiazdy sportu i telewizji uświetniły swoją obecnością wieczór pełen nie tylko motocykli, ale także innych atrakcji. Pokazy barmańskie, pokaz motocyklowej mody oraz pogawędki przy specjałach włoskiej kuchni były rzecz jasna ozdobą tego co najbardziej istotne - przecięcia wstęgi, którego dokonali wspólnie właściciele DUCATISTORE, przedstawiciel firmy Probike (importer Ducati na Polskę) oraz przedstawiciel fabryki z Bolonii.
Darek Kowalczuk pytany przez nas dlaczego wraz ze wspólnikiem podjęli się pracy z, mogłoby się wydawać, trudną w Polsce marką drogich i ciągle nieco egzotycznych maszyn odpowiada: „Pomysł na DUCATI to wynik naszej pasji. To wieloletnia miłość do tych motocykli , zarówno moja, jak i mojego wspólnika sprawiła, że tak naprawdę nie było mowy, abyśmy zajmowali się czymkolwiek innym, niż DUCATI". Dopytywany o zainteresowanie klientów ofertą działającego „nieoficjalnie" już o trzech miesięcy salonu Darek dodaje: „Prawdę mówiąc jeśli chodzi o odbiór zarówno DUCATI jak i samego salonu byliśmy mocno zaskoczeni. Jest to marka Premium, a zatem zaliczana do drogich produktów, jednak przez ten krótki okres sprzedaliśmy już 14 motocykli! Widać zatem, że w Polsce było bardzo duże zapotrzebowanie na taki produkt".
Choć DUCATISTORE jest salonem warszawskim, to zasięg jego działania nie ogranicza się tylko i wyłącznie do Warszawy i okolic. Niemniej jednak właściciele salonu podkreślają, że jakość obsługi klienta licująca z jakością oferowanych motocykli, jest dla nich absolutnym priorytetem, a jak doskonale wiemy w tej branży trudno zapewnić najwyższą jakość obsługi korespondencyjnie. Dla porządku dodajmy, że salon oferuje obok motocykli także dodatki, akcesoria i odzież z kolekcji DUCATI. Oprócz tego fanów wyścigów zapraszamy na ŚniadaniaGP, jakie w czasie wyścigów MotoGP oferowało będzie DUCATI Cafe.
|
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzechcia³oby siê mieæ monsterka....w sumie nie jest tak ¼le choæ model 848 kosztuje 2 razy wiêcej ni¿ japoñskie 600tki (pojemno¶ciowy ekwiwalent?;) mnie ciekawi jaka bêdzie cena Aprilii RSV 4 :DDD
OdpowiedzKosmiczne sprzety, ceny pewnie tez z kosmosu:(
OdpowiedzPytanie co bêdzie wyznacznikiem przy zakupie motocykla, je¿eli pierwszym i jedynym bêdzie cena to o czym mowa :) ... http://www.ducatiwarszawa.pl/pl/Cennik,8.html
OdpowiedzRzuæcie okiem na cennik! Wcale nie jest tak ¼le. 1098 kosztuje tylko 10 000 dro¿ej od R1, czyli nie ma przepa¶ci, tym bardziej, ¿e Ducati jest nie¼le wyposa¿one. Monster 696 kosztuje tyle co japoñskie 600-tki maj±c w standardzie o wiele lepszy osprzêt. Nie jest zatem tak ¼le!
OdpowiedzMariusz :) ja nie odnosi³am ceny do nowych motocykli. Rzecz w tym, ¿e je¿eli kto¶ zak³ada, ¿e najwa¿niejsza jest cena prêdzej kupi motocykl u¿ywany ni¿ z salonu i wtedy ró¿nice w cenie s± nieco wiêksze.
OdpowiedzTo chyba dobrze jak motocykl trzyma cenê.
Odpowiedzdu¿o zmienia siê w g³ówce po zaliczeniu krótkiej, choæby pó³godzinnej, jazdy Ducem. Te motocykle s± stworzone po to, by ich po¿±daæ! A wtedy cena..... no có¿... nadal tak samo wysoka, ale czy to porównywanie z innymi markami wci±¿ wygl±da tak samo?... I to gadanie, ¿e Ducaty sie sypi±... no mo¿e i nie mamy w Polsce mechaników, ktorzy wloskie sprzety psuj±, zamiast naprawiac, ale fakt jest taki, ze jak sobie tak powiemy, to od razu lzej na duszy - i nie boli tak, ze nas nie stac na zakup, heh... :)
Odpowiedz