Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeCzyli nie wjezdzac w zakret na hamulcu bo sie przewroce? Czy moto przy utracie przyczepnosci rowniez nie bedzie sie probowalo stabilizowac, mowie o momencie gdy wjezdzam w zakret i moto jest jeszcze wyprostowane? jakos nie przemawia to do mnie, strasznie tu duzo niedopowiedzen, czy to jakas wiedza tajemna na jakiej podstawie zawodnicy oceniaja/wiedza, ze moto traci przyczepnosc? Nie mozna napisac, ze zeby moc "czuc" co sie dzieje z motocyklem, trzeba na nim poprawnie umiec "siedziec" bez obciazania kierownicy?
Odpowiedz19-20 sierpnia masz najbliższe szkolenie CSS. Tam uzyskasz wszystkie odpowiedzi. Dla mnie to też była wiedza tajemna a niektóre rzeczy wręcz niebywałe i kłóciły się z moimi przemyśleniami na temat jazdy. Najbardziej się zdziwiłem na poziomie pierwszym. Potem to już się przyzwyczaiłem do faktu, że kazdy kolejny wyjazd na tor, to cos nowego i zaprzeczenie lub rozwinięcie moich dotychczasowych poglądów.
OdpowiedzMożesz mi powiedzieć czy na tym szkoleniu wymagana jest dobra znajomość angielskiego? Na YT widziałem takie szkolenie w jakiejś salce to gość nawijał właśnie po angielsku. Raczej nie mam problemów z dogadaniem się, ale wolałbym dobrze zrozumieć co gość ma do przekazania, a nie połowicznie.
OdpowiedzSą tłumacze, nie bój żaby ;)
Odpowiedz