Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 93
Pokaż wszystkie komentarzeCzekam na test a najlepiej jak będzie możliwość na porównanie z Zipp Nitro 250 bo zastanawiam się który zakupić na pierwszy motcykl
OdpowiedzWitam, ja mam divisiona 249, znam jeszcze jednego kolesia, który kupił niedawno też divisiona, mam też skuter 125-kę zippa i oglądałem w salonie zippa nitro 250... oceniając na oko... jakość wykonania zippa nitro do divisiona to jak niebo a ziemia, division jest zrobiony niechlujnie jesli chodzi o ramę, spawy, spasowanie niektórych plastików itp., nitro wygląda przy nim jak motocykl o 2 klasy wyżej. Ale... czytając opisy w necie można spotkac masę opinii nt nitro, które mówią o awariach silnika i bezradności serwisu- gaśniecię silnika, zpalanie na pych, itp. Silnik niby po jakimś czasie i przejechanych kilometrach zaczyna pracować znów dobrze, ale usterki wystepują. A serwis sobie nie radzi z tym. Moge piasć i pisze tylko na podst własnego doświadczenia. Ja zaufałem Rometowi, bo jest robiony u nas - ot, taki patriotyzm, możecie się ze mnie nalewać. Ale serwis Rometa w Dzierżoniowie radzi sobie ze wszystkimi zgłaszanymi przeze mnie uwagami bez problemu, motocykl chodzi jak złoto. Natomiast skuter zippa, był w serwisie Zippa, wyjechał z ta samą usterką, z powrotem nie chcieli przyjąć, olej dalej cieknie i tyle. jak wyżej ja zauafałem rometowi, bo na moto się jeździ a nie przygląda spawom ramy, zwłaszcza w takiej cenie. i jak na razie jestem zadowolony. ocena osoby innej jest trochę odmienna, kupił z drugiej ręki i trochę chyba na dotarciu nie szanowane, bo gubi olej. Czy serwis sobie poradził, czy nie, jeszzcze nie wiem. udanego wyboru.
Odpowiedz