Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarze"Custom ma być robiony przez klienta, a nie fabrykę" - bo co? Jeśli nie mam czasu ani ochoty samemu dłubać lub zlecać komuś dłubaniny, a podoba mi się nowy dajmy na to Bonneville to źle, bo wielmożny pan na forum tak napisał? "ta banda debili" - co Cię boli kto się czym interesuje? Może to Ty jesteś debil, bo sprawdzasz po ile jest paliwo, a nie interesujesz się nowymi technologiami? Swoją drogą - ile kupiłeś nowych motocykli z salonu? Jak bardzo wsparłeś tę branże do tej pory?
Odpowiedzuderz w stół a debil coś napisze :) Przecież ty lebiodo nie wiesz co to jest ten custom... pojęcia kretynie nie masz czym jest rdzenny motocyklizm, a mimo to się wypowiadasz. Zamknij się i idź po iPhona i wspieraj kretyńskie technologie full leming HD i wrzucaj na fejsa foty jakim to nie jesteś bajkerem
OdpowiedzNie- po prostu nie rozumiesz pojecia "custom". "Customer" po angielsku to "klient", a "custom-made" to "zrobiony na zyczenie". Wytwory fabryki to nie customy. Bonewille to masowo produkowany retro-bike. Nie custom. Customem moze stac sie dopiero poddany jednostkowemu procesowi indywidualizacji i to dosc znaczacej. Pare postow nizej napisalem o analogicznym zjawisku z lat 80-tych. Teraz robi sie to z wiekszym wyczuciem, ale to nadal masowka.
Odpowiedz"Jeśli nie mam czasu ani ochoty samemu dłubać lub zlecać komuś dłubaniny, a podoba mi się nowy dajmy na to Bonneville to źle" A wiesz co to znaczy "custom" ? Bo chyba na tym polega problem - kupa ludzi nie ma pojęcia o co w customach chodzi.
Odpowiedz