Crossowe nowo¶ci KTM - modele SX 2012
KTM pewien czas temu porzucił ideologię „im więcej kucy, tym lepiej”
Ich celem przestało być ciągłe pakowanie w swoje maszyny dodatkowych koni mechanicznych. Po wielu testach pomarańczowi stwierdzili, że najważniejsza jest kontrolowanie trakcji, no i tak crossówki wyjeżdżające z fabryki w Mattighofen konstruowane są w taki sposób, aby podczas jazdy tylne koło nie traciło przyczepności.
Te zasady wdrażają do wszystkich motocykli, jakie mają w swojej ofercie, a jest ona bogata i każdy znajdzie tam coś dla siebie. „Młodzi gniewni” będą mogli stawiać swoje pierwsze kroki na którymś z Mini SXów. Po kolei przechodząc kolejne klasy, jeździec w końcu dojdzie do tej królewskiej. W MX1 KTM przygotował dwa motocykle, dając klientowi możliwość wyboru pomiędzy prostującą ręce czetrystapiędziesiątką, a trzystapiędziesiątką, będącą wybuchową mieszanką SX-F450 i SX-F250.
Największe zmiany w tym roku dotyczą jednak dwusuwów, o których inni chyba zapomnieli. Na sezon 2012 inżynierowie wyposażyli swoje crossówki z dyfuzorami w nowe zawieszenia. Koniec z PDSami! Nowe modele wychodzą już na pro-linku. Kołyska ma za zadanie poprawić prowadzenie motocykla. W czterosuwach się ten system sprawdził bardzo dobrze, więc w przypadku dwusuwów też powinno być lepiej. Wszystko wyjdzie dopiero w praniu.
Najważniejsze zmiany w motocrossowych modelach 2012:
- Nowa rama, system pro-link, wahacze, oraz tylne amortyzatory (wszystkie modele 2t)
- Ulepszone przednie zawieszenie WP 48 mm
- SX-F 250 z rozrusznikiem
- 450 SX-F z nowym sprzęgłem
- Nowe zawieszenie USD 35 mm w SX 50 i 65
- Nowy system hamulców z 4-tłoczkowym zaciskiem w SX 65 i 85
- Nowa generacja opon Pirelli
Oferta crossowych motocykli KTM na rok 2012:
- Mini:
50 SX
65 SX
85 SX
- MX/SX dwusuwy:
125 SX
150 SX
250 SX
- MX/SX czterosuwy:
250 SX-F
350 SX-F
450 SX-F
|
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeSlyszeliscie moze o wadliwym filtrze powietrza w SXFie 350?? Ponoc nie wytrzymuja ostrego kurzenia (np wyscigow CC) i sprzety sie zacieraja/ Macie jakies info?? Widzialem ostatnio Sebe Banasia na ...
OdpowiedzNo co ty O.Wojciechowicz ¶miga od dawna i nic takiego nie mia³o miejsca. Zapewne u w.wymienionego filtr by³ kiepsko nas±czony albo krzywo siê u³o¿y³... na pewno nie jest to wina filtra :)
OdpowiedzSlyszalem juz o 4 sztukach zatartych. Raczej zawodnicy nimi jezdzili- wiec nie wierze by zle zalozyli filtr. Ma ktos jeszcze jakies info??
OdpowiedzA spodziewa³em siê jeszcze w dwusuwach wtrysku no ale dobra wielowahacz w 2t wystarczy. No to teraz czekamy na Test Days :)
OdpowiedzNareszcie normalny zawias w dwusuwach baaardzo brakowa³o mi tego w KTMach dlatego musia³em wybieraæ starsze Hondy 2t ale nareszcie... Dziêkujê KTM (uk³on) dziêkujê !
Odpowiedz"doj±c klientowi" ;)
OdpowiedzMo¿e i rzeczywi¶cie producenci maj± w sobie co¶ z "dojenia" klientów, ale mówiê szczerze - to by³a tylko literówka ;)
Odpowiedz