Co warto zobaczyć na Moto Expo Polska 2016?
Dziś w Warszawie ruszyły największe polskie targi motocyklowe. Jak wygląda impreza i co warto zobaczyć w pierwszej kolejności?
Moto Expo Polska (wcześniej: Wystawa Motocykli i Skuterów) po latach wróciła do hal Expo XXI przy ul. Prądzyńskiego w Warszawie. Już przed imprezą przekazywaliśmy Wam dużą ilość informacji o zapowiedziach importerów i nowościach, które na warszawskiej Woli zostaną zaprezentowane polskiemu klientowi.
Imprezę określić można jako przekrojową. Dla każdego znajdzie się coś fajnego. Fajnym akcentem jest obecność zespołów wyścigowych i zawodników różnych dyscyplin sportów motocyklowych. Można podejść, pogadać, podpytać jak samemu stawiać pierwsze kroki w rywalizacji. Możliwe także, że będziecie chcieli stawiać pierwsze kroki w turystyce motocyklowe, albo w customizingu, albo fotografii. Dla każdej z tych aktywności wydzielone zostały osobne "kąciki tematyczne". Swoje miejsce mają również motocyklisty i najmłodsi, którzy mogą wyszaleć się w kontrolowanych warunkach. Są szkoły nauki jazdy, od trialu, przez enduro aż po jazdę po szosie. Na stoisku BMW można przymierzyć się do symulatora pochyleń przygotowanego przez California Superbike School.
Jeśli chodzi motocykle, to najciekawsze stoiska przygotowali najwięksi gracze na polskim rynku. Tradycyjnie zaliczyć możemy do tej grupy BMW, Yamahę, Rometa, Junaka, Suzuki, Zippa, Alomot (z marką Junak) oraz kombinat w postaci Intercarsu wystawiający Ducati, Scramblery, ale także ofertę akcesoriów Inter Motors oraz piękne włoskie skutery Piaggio i Vespa. Na stoisku Motoitalia obejrzeć możecie co do zaoferowania mają Aprilia, Moto-Guzzi i MV Agusta. Z małym rozmachem wystawiła się Honda, zabrakło natomiast zupełnie KTMa, Harley-Davidsona oraz Kawasaki.
Z marek off-roadowych porządnie pokazała się Husqvarna, jest Beta i AJP. Oczywiście maszyny offroadowe znajdziecie także na stanowiskach Yamahy, Hondy (gdzie jest nowa Africa Twin!) oraz Ducati (gdzie jest nowa Multistrada Enduro!).
Tych, którzy szukają okazji przed ruszającym sezonem z pewnością ucieszy Outlet przygotowany przez Inter Motors. Zakupy można zrobić także na wielu innych stoiskach, gdzie znajdziecie praktycznie wszystko do ubrania siebie i do wyposażenia swojego motocykla. W czasie imprezy w halach Expo XXI spotkacie również dziennikarzy motoryzacyjnych. Zapraszamy Was również na stoisko Ścigacz.pl (H1/29). Szczegóły znajdziecie na planszach obok.
Podczas tegorocznej edycji warszawskich targów motocyklowych, które przemianowane zostały na Moto Expo Polska, do wygrania będzie nowiutki skuter Piaggio Liberty 50. W sobotę i niedzielę na stoisku TomTom & B2Bike będzie możliwość zrobienia sobie pamiątkowego zdjęcia w fotobudce. Ci którzy udostępnią je na swoim facebookowym profilu z hashtagiem #tomtomriderexpo będą mieli możliwość wygrania nawigacji motocyklowej TomTom Rider.
Nie będziemy zdradzali wszystkich szczegółów. Najlepiej wpaść i zobaczyć wszystko na własne oczy. MOTO EXPO POLSKA 2015 potrwają do niedzieli 21 lutego 2016 roku w Centrum Handlowym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie.
Szczegółowe informacje: www.wystawa-motocykli.pl
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeSzkoda było czasu i kasy na tyle osób.....
OdpowiedzCo roku to samo. Targi złe, stoiska małe, obsługa nierzetelna, a to że Niemcy mają lepsze, a to że kiedyś w ogóle było o niebo lepiej. Nie wiem czy tak o niebo. Pierwsze targi zaliczyłem w 2004, ...
OdpowiedzA to Intercars stracił autoryzację Triumpha? Częściowo winę za listę wystawców ponosi organizator targów, który od odwiedzających kosi 25pln od łba, a od wystawcy kolejne parę większych groszy.
OdpowiedzSam organizuję imprezy i mam mocne podejrzenie że organizator kasuje widzów nie tylko po to aby na nich zarobić ale aby dało sie cokolwiek zobaczyć. Jakby wjazd był za darmo, albo prawie za darmo to miałbyś tam wściekły tłum dresiarzy i nic być nie zobaczył.
OdpowiedzOzdobą stoiska ścigacz.pl była Pani Redaktor
OdpowiedzTargi, raczej wystawa, bo ciężko nazwać targami imprezę, gdzie nie można się dowiedzieć o dostępności modeli, a zgrozą są odpowiedzi, typu "nie wiemy czy ten model będzie w sprzedaży", to po co go ...
OdpowiedzMam podobne zdanie jak przedmówca. Chcecie targów takich jak w Niemczech, to zacznijcie kupowac tyle motongów co Niemcy...
OdpowiedzJestem realistą i nie oczekuję takich targów jak w Niemczech. Oczekuję jednak takich imprez targowych jak lata temu . Jak olbrzymia różnica na niekorzyść jest między targami organizowanymi w Warszawie w ostatnich latach i poprzednio, to wystarczy sobie przypomnieć na zdjęciach i filmach w necie ( jeżeli ktoś nie pamięta).
OdpowiedzJa przyjeżdżam na te targi co rok i to jeszcze od czasów kiedy robili je inni organizatorzy. I sugestie że kiedyś było lepiej pozostaje mi jedynie uznać za naturalną dla ludzi tendencję do idealizowania przeszłości. W czym były lepsze targi organizowane na Torwarze, albo na ulicy Marsa? Nie było wiecej wystawców i nie było więcej atrakcji...
OdpowiedzOtóż mylisz się lub pamięć cię zawodzi. Były lata , w których wystawiła się też Kawa, KTM (nawet z wydzielonym boxem off-road i jego profi obsługą), Harley , nawet Agusta (!) , Honda miała DUŻE stoisko , producenci markowych kasków z możliwością zakupu (!), na wielu stoiskach można było kupić jakieś drobiazgi ( np. Piaseczno przywoziło mi.in EVS i inne drobiazgi do zakupu, kiedyś trafiłem zajeb..ta pościel Kawasaki z crossówką ). Była więc BOGATA prezentacja targowa, był handel, był event środowiskowo-towarzyski - dziś to cień tamtych imprez. Nawet wystrój sal i stanowisk dziś jakiś siermiężny :( Na youtubie znajdziesz wiele relacji z lat świetności imprezy w Warszawie , po co więc dyskutować , skoro fakty są zapisane w serwisach filmowych i zdjęciowych.
OdpowiedzI można było siadać na wszystkich sprzętach.
OdpowiedzPrzepraszam, ale zapomniałem o jednej szanowanej marce : bywał też Triumph.
OdpowiedzMam podobne zdanie jak przedmówca. Chcecie targów takich jak w Niemczech, to zacznijcie kupowac tyle motongów co Niemcy...
Odpowiedz