Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzeCo ty mówisz o objezdzaniu. zapraszam na test - ty na tym gracie i ja na mojej kawie 2012 r. i się przekonasz ze te gnioty to mistrzowie prostych i tyle a na winklach to toporniaki i nie maja zadnych szans oczywiście przy tej samie klasie zawodnika. zerro lekkości dohamowania przed winklami itd. stare graty i tyle.
Odpowiedzkolego ale te opisane powyżej motocykle powstały jako królowie prostej więc trochę bez sensu twój komentarz to ja zaproszę twoją kawę na ciasny tor i obiadę Cię osiem razy na 60konnym SUPERMOTO i co z tego twoja kawa zakładam że to zwykła dziesiątka jest do czego innego a te potężne krowy są do czego innego i bez obrazy ale zabrać Ci elektronikę i super zestrojone zawieszenie posadzić na FZR 1000 albo na gsxr1100 i zginiesz na pierwszym łagodnym winklu....
OdpowiedzTym gniotem trzeba mieć technikę. A w tym Twoim młodziaki pomaga elektronika. Jak byś usiadł na staruszka to na 3 zakręcie zobaczył byś niebieskie autostrady...
OdpowiedzSpoko. Może kiedyś się spotkamy i się zdziwisz jak ten "gniot" daje sobie radę ;)
Odpowiedz