Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeCo masz na myśli? Może napiszesz coś więcej w jaki sposób ma pokonać powyższe?
Odpowiedzpokonac to może złe słowo. ale skoro jest wokól niej bite tyle piany, to musi byc czymś WOW. jeśli w porownaniu do innych dakaro-endurówek będzie szarą myszką, a nie głównym lub poważnym rywalem, będzie można powiedzieć, że yamaha zaliczyła "faila" :)
OdpowiedzPo pierwsze z dakaro-endurówkami to nie będzie miała wiele wspólnego - aktualnie Dakar wraca do małych pojemności aby skończyć hegemonię KTM-a 690. Ta Yamaha będzie najwyżej dzielić legendę ze starą SuperTenere, która miała swoje lata świetności w Dakarze. Co się zaś tyczy reszty to mam nadzieję że ten motocykl zburzy dotychczasowy układ sił w segmencie turystycznych enduro. Ma szansę połączyć niezawodność Yamahy, koncepcję BMW (pojemność i napęd wałem) z zawieszeniami i sportowym charakterem KTM-a 990. Oby tylko waga nie była za duża i moim zdaniem sukces murowany. Pamiętaj że za tym wynalazkiem stoi potężny koncern motocyklowy z tradycjami w rajdach i japońska niezawodność i tym różni się on od jakichś egzotycznych wydumek typu Aprilia Caponord, Moto-Guzzi Stelvio, Benelli Trek, Moto Morini Granpasso czy nawet Ducati Multistrada. Życzę mu sukcesu i będę się poważnie zastanawiał czy jako kolejne moto kupić 990 Adv czy nową ST 1200. Poczekajmy na premierę...
Odpowiedz