Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeCo dokładniej zmieniło się od obecnego modelu poza owiewką i mocniejszym silnikiem? Czy inna jest pozycja, kierownica, nastawy zawieszeń, fabryczne opony, hamulce, może dźwięk wydechu? Nie żeby obecny był jakoś zły ale czy poza wyglądem warto czekać na nowszą wersję?
Odpowiedzwitam, Jeżeli chodzi o wydech do Versysa 650 to nie warto czekać/liczyć na producenta tylko od razu wymienić na LeoVince Underbody SBK (made in Poland nota bene, 400 euro). Do tego jest milion szyb (np VStream), lusterek (100$ euro za wyśmienite Adventure Mirror, LLC), handguardów (barkbusters) i innych akcesoriów w niskiej cenie... po co czekać i przepłacać za nowy model ?
OdpowiedzPoważnie myślę o zakupie Versysa na przyszły sezon. Jedyne co burzy mój spokój to wzrost - mam 170cm a Versys ma kanapę na wysokośći ~ 850mm. Na trochę niższego DLa 650 wskakuję raczej bez problemu choć z trudem staję pełnymi stopami na ziemi. Myślisz, że dam radę? (zakładam że ujeżdzasz Versysa ;) Pzdr
OdpowiedzNie wiem czy dasz radę, najlepiej zobaczyć w salonie Kawasaki albo innym jak mają uzywkę. Na pewno jest wyższy od ER-6. Dla mnie z moimi 183cm jest w sam raz więc dla Ciebie może być za duży. Motocykl ma dość miękkie zawieszenie, o długim skoku więc dość porządnie nim buja przy hamowaniu/przyspieszaniu,zatrzymywaniu się i manewrach. Mi zajęło dobre 10kkm 50-50% miasto/poza i jedną porządną glebę zanim sie przyzwyczaiłem do tej "łodzi" :) Przy okazji kilka uwag - hamulce+zawieszenie zestrojone jest tak że nigdy do końca nie wiesz co się dzieje z motocyklem ... tragedia ale idzie się z bólem (złamanej stopy) wyuczyć na pamięć . Nie ma porównania z XMAXem albo nawet ER-6 Silnik, zwrotność, pozycja, zasięg - bajka na autostradzie przy 140 głowę urywa. (183 cm, z akcesoryjną szybą vstream. da radę z 50 km zrobić ale nie jest to super komfortowe, zwłaszcza po pracy) lusterka z wersji r 2008 - do wywalenia - odkręcają się z powodu wibracji, wiatru !!! - tłumik ... daje rade na początek - handguardy - obowiązkowo - wymiana żarówki na offroad 65W + ledy przeciwmgielne - obwiązkowo zasięg : 400 km spokojna jazda miasto - 100 km/h poza miastem, 350km przy pałowaniu na autostradzie 140-150 miasto : dynamiczna jazda to bajka, tylko od sprzęgła/gazu trochę ręka boli po pewnym czasie. mam nadzieję że pomogłem
OdpowiedzDzięki za odpowiedź. Tak jak myślałem bez przymiarki raczej nie ma co kombinować przy moich gabarytach ;)
Odpowiedz