Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 44
Pokaż wszystkie komentarzeCo Ty piszesz? Gdy jedziesz na 6. biegu i redukujesz do 1. po szybkim hamowaniu przed światłami, można bez problemu przeklinać się o całe 5 biegów w dół (byle wolno jadąc). Nie stwarza to problemów dla skrzyni. Przy mocnym hamowaniu należy myśleć o hamulcu, a nie o przegazówkach po 5 razy. To samo szybka redukcja o 2 w dół przed wyprzedzaniem, nie trzeba puszczać sprzęgła między biegami, wystarczy lekko dodać gazu. Co do hamowania silnikiem... Cóż... Od hamowania są hamulce. Silnikiem to można najwyżej spowolnić pojazd, zużywając jednocześnie bezsensownie zestaw napędowy i sprzęgło (elementy kilka razy droższe od kompletu wszystkich klocków, i to w wersji sinterowej). Hamowanie silnikiem jest przydatne praktycznie tylko przy długich zjazdach w górach, żeby nie ugotować płynu hamulcowego.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza