Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 24
Pokaż wszystkie komentarzeCo Kymco quannon 125 to jest to naprawdę nieudany motorek. Pozwól, ze przedstawię kilka uwag z pewnego motocyklowego czasopisma (nie będę podawał nazwy na tym serwisie) -najsłabsze osiągi -największe spalanie z 4T -archaiczny silnik chłodzony olejem i powietrzem -gaźnik (R125 jest już na wtrysku) -słabe hamulce -wykazujące braki tłumienia podwozie (na niemieckich drogach (SIC!)) -wykonanie -"chińska stylistyka" -mały prześwit (tester oszlifował buty po kilku kółkach, co nie zdarza mu się na wyścigach!) Wśród wersji zamkniętych (do ok 15KM) wygrała: R125 Zadecydowała niższa cena niż w przypadku RS125 i lepszy dźwięk; właściwości jezdne podobne ze wskazaniem na Aprilię - najlepszy osprzęt itd; poza tym 2T potrzebuje obrotów żeby się obudzić. W wersjach otwartych (ok 30KM): RS125 Motocykle testował nie byle kto, bo sam Bradley Smith (zawodnik GP125) Osobiście mam RS125 07' w wersji otwartej i na torach kartingowych można spokojnie łoić po d*** większe sprzęty;> P.S. Moto niedługo idzie na sprzedaż, więc czaicie się na aukcjach ;)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza